Lakiery na jesień


Chciałabym się z Wami podzielić częścią mojego lakierowego zbioru :D Wybrałam kilka lakierów, które moim zdaniem będą pasowały na ten jesienny okres.
Wiem, że w większości królują niebieskości, ale ich zdecydowanie mam najwięcej :D Jestem miłośniczką tej barwy w każdej postaci ;)
Bez zbędnej paplaniny, oto mój zestaw na jesienną chandrę ;)

BeBeauty - Wibo dla Biedronki (stara edycja)
Piękny czerwony lakier ze złotymi drobinkami - bardzo rzadko przeze mnie używany, sama nie wiem dlaczego:) Będzie jak znalazł również na okres Bożonarodzeniowy :)

Wibo Lovely
Kolejny brokat - tym razem ciemnoniebieska buteleczka, która ma piękne zielone drobinki w sobie. Pięknie wygląda, szkoda że się tak cięzko zmywa :D

Safari 18 , 267
Safari albo się kocha, albo nienawidzi :D Mam kilka lakierów w swojej kolekcji, które w ogóle nie zasychają. Te, są średniakami, wysychają, ale tylko wtedy, gdy wspomogę je top coat'em.
Pierwszy, Safari 18 to piękny biskupi fiolet, całkowicie matowy. Drugi 267 to przepiękny fioletowy duochrom, jestem w nim zakochana :) Swatche na pewno się pojawią.

Wibo nr 90, Golden Rose 222
Morskie zielenie. Wibo nr 90 jest na pewno już niedostępny w szafach Wibo, ale ten kolor idealnie pasuje na jesień. Marzy mi się cień do powiek w takim odcieniu :D:) Golden Rose o numerku 222 to piękny kolor, może nieco wiosenny, ale mi na jesień też pasuje :D

NTN nr 99, 68
Firma NTN również trzyma fason - idealny szaraczek? Proszę bardzo. Numerek 99 to kremowy szary, nie smuży, nie robi grudek, szybko schnie. A kolor jest wręcz idealny, nie za jasny, nie za ciemny :)
Natomiast numerek 68 to soczysty niebieski, będzie idealną bazą dla Essence 'blue addicted' (na głównym zdjęciu

Essie Coat Azure, Editt bez numerkowy
O Essie pisałam już tutaj klik. Coat Azure to zgaszony błękit z shimmerem widocznym w pełnym słońcu. Obok Essie - zwykły, targowy firmy Editt. Skradł moje serce za kremową formułę i piękny odcień, który jest niespotykany ;)

Golden Rose 118
Jesienny duochrom? To tylko Golden Rose o numerku 118. Piękny fiolet wpadający w złoto, niczym Chanel hehe :D Na pewno pojawią się swatche

Zainspirowało Was coś, miałyście któryś z tych lakierów? Co lubicie nosić podczas jesiennych dni? Dajcie koniecznie znać:)
Pozdrawiam! ;)
20 Komentarze

20 komentarzy:

  1. Ja ostatnio, ze tak to ujmę mam fazę na fiolet :) a ten Golden Rose 118 jest piękny! Juz zapisałam sobie ten nr :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam fazę na niebieski, i coś ta faza nie chce odejść :D:)

      Usuń
  2. Zainspirowałaś mnie do stworzenia takiej grupy lakierów na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. POKAŹNA KOLEKCJA! KOLOROWY ZAWRÓT GŁOWY aaaaaaaaaa :*

    OdpowiedzUsuń
  4. no no.. spora kolekcja Kochana ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nieźle. pokaźna kolekcja :) widać, że lubisz niebieski

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam lakiery Golden Rose, jak z resztą wszystkie pozostałe kosmetyki tej firmy :) Widzę, że jesteś maniaczką błekitu i niebieskości - ja uwielbiam kobalt pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Golden Rose 222 wydaje się fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zachwycona taką kolekcją ;)
    A do kupna tego Essie pomału się przymierzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten golden rose 222 to może być niezły ożywiacz:D ja ostatnio wpadłam coś we fiolety, ale w szafce mam idealny jesienny kolor - ciemny bordo, który tylko czeka aż go użyję:D

    OdpowiedzUsuń
  11. golden rose 222 tez mi sie najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne ten lakier BeBeauty - Wibo dla Biedronki (stara edycja) :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani bardzo dziękuję za każdy komentarz, który tu zostawiacie! To ogromna motywacja dla mnie!

Zawsze odwiedzam blogi, które zostawiły tu ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje ;)!

Obsługiwane przez usługę Blogger.