TAG: Moje włosy w pigułce

 




1. Twój naturalny kolor włosów.
Jasny, mysi brąz.

2. Twój obecny kolor włosów.
W zależności od farby - od rudości po czerwienie :) Obecnie sprany kasztan :D:)

3. Aktualna długość Twoich włosów.

Tam gdzie kończą się łopatki, a długość około 58cm (5cm ścięte u fryzjera :l)

4. Długość, na jaką chciałabyś zapuścić włosy.
Chciałabym mieć około 65cm długości :)

5 Jak często podcinasz końcówki?
Dość rzadko, co muszę zmienić. Odstępy są mniej więcej co 3-4 miesiące.

6. Twoje włosy są proste, falowane czy kręcone?
Proste, z tendencją do falowania;)

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy?
Szczerze mówiąc nie wiem :l ciężko mi określić.

8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itd.)?

Przetłuszczające się, suche na końcach (od farbowania, ale walczę z tym.. :)

9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny?
Staram się myć włosy co dwa dni. Szampon, odżywka od połowy długości włosów. Prostownica - odstawiona od dobrego roku, a suszarka - jedynie w awaryjnych przypadkach:)

10. Czego nie lubią Twoje włosy (np. wiatru, silikonów itp. - wszystko co przyjdzie Ci do głowy)?
Wiatru zdecydowanie - są szybciej przetłuszczone od niego ;[ Nie lubią też spędzić całego dnia w jednej fryzurze - potem niemiłosiernie bolą mnie cebulki ;x

11. Co lubią Twoje włosy? (np. olejowanie, długie spacery przy blasku księżyca itp. - wszystko co przyjdzie Ci do głowy)?
Olejowanie, maski, wcierkę Jantar (jedyna, którą miałam okazję stosować:)

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
w 95% przypadków są rozpuszczone :D Od odskoku kok, kucyk, warkocz podczas olejowania.

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić to co by powiedziały?
"Przestań nas w końcu maltretować tymi farbami !:P"
18 Komentarze

18 komentarzy:

  1. też już od wiosny obywam się bez suszarki, nie wiem jak to będzie zimą niestety:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne rozwiązanie to wczesnym wieczorem myć głowę;)

      Usuń
  2. moje włosy też by to pewnie powiedziały :D

    Eh zazdroszczę odstawienia suszarki, ja neistety nie mam na to czasu:(

    P.S obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prostownicę też odstawiłam jeszcze jakieś dwa lata temu, ale z suszarki nie potrafię zrezygnować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jest jakaś porządniejsza suszara z zimnym nawiewem to niema co się katować bez niej :)

      Usuń
  4. moje włosy też prosiłyby, żebym przestała je molestować

    OdpowiedzUsuń
  5. ja prostownice pożegnałam już dawno temu, walczę jeszcze z suszarką na razie bez skutków :D

    zapraszam do mnie w wolnej chwili , może znajdziesz coś co Cię zaciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Good for you!:D
      Dzięki za zapro, na pewno wpadnę;)

      Usuń
  6. ja nigdy nie odstawię suszarki ani prostownicy, ehh.. a przydałoby się :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej,
    zostałaś wytypowana do zabawy Liebster Blog.
    Zapraszam na: http://strefazmyslow.blogspot.com/2012/11/kochane-pochwale-sie-dzis-wytypowano.html
    Będzie mi miło jeśli skorzystasz z zaproszenia.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. moje włosy też są przetłuszczające się,i to jak szybko;/

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem coraz bardziej ciekawa tej wcierki jantar... stoi u mnie na półce i czeka na lepszy czas :) póki co używam oleju od czasu do czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto jej spróbować:) Niewiele kosztuje więc jak coś to mała strata :))

      Usuń
  10. Moje włosy się przetluszczaj bardzo szybko , a prostownicy i suszarek nie używam :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani bardzo dziękuję za każdy komentarz, który tu zostawiacie! To ogromna motywacja dla mnie!

Zawsze odwiedzam blogi, które zostawiły tu ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje ;)!

Obsługiwane przez usługę Blogger.