NOTD: Essence colour&go 51 mellow yellow


Do pokazania Wam tego lakieru zbierałam się już kilkakrotnie. Sesje powstały chyba ze cztery, w każdej coś źle wyglądało. Taki chyba jego urok - a mowa o Essence colour&go nr 51 mellow yellow


Lakier kupiłam jeszcze przed wprowadzeniem nowego designu. Co do samego koloru, którego producent mianował "mellow yellow" tu się zgodzę :D łagodny żółty, wręcz w słońcu wpadający w złoto.
Posiada shimmerowe drobinki, które powodują że momentami wygląda jak brokatowy - a w cieniu pozostaje kremowym.


Sam odcień nie jest zły, tak jak jakość tego lakieru.. Przede wszystkim smuży. Na zdjęciach mam 4 warstwy - więc dość słabo kryje. Długo schnie.. można tak wyliczać.. Nie mam zbytnio dużej ilości lakierów z serii Colour&Go, ale ten jest wyjątkowym bublem :P

Co o nim myślicie?:P
35 Komentarze

35 komentarzy:

  1. No kolor sam w sobie zły nie jest. Taka zamiana aby NUDE trochę rozweselić jak ktoś nie lubi krzykliwych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor też mi się bardzo podoba, ale dzięki aplikacji odechciewa mi się wszystkiego :D:D

      Usuń
  2. spróbuj sobie lakier z MIYO mini drops :) mają tam taki kremowy wybielony żółty kolor i jest bardzo fajny :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Za pędzelek dałam około 6-7 zł z Rossmann'ie. Jest zaskakująco mięciutki i fajnie aplikuje się nim cienie. Moim zdaniem nie ujmuje im pigmentacji, aczkolwiek nie mam porównania bo wcześniej nie używałam tego typu pędzla. Mimo wszystko myślę, że za tą cenę warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze ale klops! Wygląda bardzo nieciekawie :X
    oby mniej takich niemiłych niespodzianek! :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam uraz do żółtych lakierów do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mój, ale fajnie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda słodko, ale ja takie lakiery traktuję jako bazę. Jakiś brokat na to czy wzorek i byłoby lepiej.
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie tak, ale ja zaś jako bazę lubie mieć pokryte w 100% paznokcie :)

      Usuń
  8. mam ten lakier i tez nie specjalnie go lubię ...

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety niektóre lakiery z essence tak mają:(

    OdpowiedzUsuń
  10. widać smugi a tego w lakierach wprost nie cierpię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to samo :S ale po 4 warstwie się poddałam.. :D

      Usuń
  11. Do mnie ten kolorek nie przemawia;/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny, ale raczej preferuję bardziej wyraziste :)
    obserwuję Cię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również wolę coś wyrazistego na pazurkach :)

      Usuń
  13. fajny blog,zapraszam do mnie:
    http://bebeautifulmyworldthatisfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tan kolor, użyła raz i chyba więcej się nie skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam nadzieję, że będzie super krył i nie smużył, a oczywiście okazało się wszystko na odwrót :D

      Usuń
  15. kolorek mi się podoba, ale krycie itd niezbyt zachęca rzeczywiście.. :)

    a w wolnej chwili zapraszam do mnie na wyprzedaż szafy, może akurat coś wpadnie Ci w oko za niewielką sumkę :)
    http:/moooni-que.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krycie i aplikacja wręcz odpycha ;p
      Dzięki za zaproszenie ;)

      Usuń
  16. Bardzo nie podoba mi się kolor tego lakieru, tym bardziej jakość

    OdpowiedzUsuń
  17. no żółte lakiery mają to do siebie, że smużą niestety. cieżko trafić na taki co będzie krył tylko 2 warstwami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam ten lakier i pomalowałam nim paznokcie raz - stwierdziłam, że to nie na moje nerwy! malowało się nim okropnie... poza tym nie jestem fanką żółtego koloru, nosi mi się go ciężko.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też szczerze mówiąc :D Nie wiem co mnie podkusiło by go wziąć :D:D

      Usuń
  19. Śliczny kolor, nie miałam lakierów z tej firmy, ale wszystkie narzekają na długość schnięcia i na odpryski :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor ładny, ale reszta, czyli krycie, smużenie stawia go w negatywnym świetle.. Miałam jeden kolor ze starych 'Colour & go' i był świetny - taki ni to pomarańcz, ni to czerwień, ale krył już po 1 warstwie :D

    OdpowiedzUsuń

Kochani bardzo dziękuję za każdy komentarz, który tu zostawiacie! To ogromna motywacja dla mnie!

Zawsze odwiedzam blogi, które zostawiły tu ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje ;)!

Obsługiwane przez usługę Blogger.