Nowości - żele peelingujące Naturia Body





NATURIA BODY ŻELE PEELINGUJĄCE - idealne połączenie oczyszczania i pielęgnacji

Idealnie gładka, miękka i jędrna skóra to marzenie każdej kobiety.

Niestety szczególnie jesienią nie jest łatwo utrzymać ją w idealnym stanie... Ciepłe i pełne słońca lato wysuszyło i uszkodziło płaszcz lipidowy, przez co skóra nie jest w stanie utrzymać odpowiedniego nawilżenia a jesienne zmiany temperatur oraz wiatr nie pomagają w optymalnej pielęgnacji skóry.

Jednak nic straconego - na ratunek przyjdą nowe żele peelingujące pod prysznic Naturia body.

Formuła tych kosmetyków łączy właściwości niezwykle pachnącego żelu pod prysznic oraz drobnego peelingu, dzięki czemu możemy stosować je codziennie w trakcie kąpieli.Specjalnie opracowane receptury zawierają drobinki ścierające, które usuwają martwe komórki naskórka, doskonale oczyszczają skórę oraz zapewniają lepsze wchłanianie balsamów czy maseł odżywczych.

Idealne połączenie żelu pod prysznic i peelingu pobudzi metabolizm naszej skóry wpływając na poprawę jędrności i elastyczności oraz zagwarantuje,iż stanie się ona aksamitnie miękka i delikatna.

Żele peelingujące Naturia body - podobnie jak inne kosmetyki z linii Naturia -zawierają naturalne ekstrakty owocowe, które pielęgnują skórę oraz dostarczają wielu cennych witamin i mikroelementów.

Żele dostępne są w 5 wariantach zapachowych:

· Aromatyczny arbuz
· Pobudzająca limonka
· Nawilżające algi morskie
· Zmysłowy imbir
· Relaksująca zielona herbata

Wypróbuj jeden z 5 nowych żeli peelingujących Naturia body i poczuj, jak apetyczne zapachy wprowadzą Cię w dobry nastrój na cały dzieńaTwoja skóra odzyskuje miękkość i witalność.




Czuje się skuszone???:D Bo ja bardzo! :D
17 Komentarze

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie też :D Ciekawa jestem jak pachnie :))

      Usuń
  2. Również dopisuje się do listy tych, których kusi arbuz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie kuszą wszystkie zapachy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie powiem, że nie wypróbowałabym każdego z nich :))

      Usuń
  4. Nawet mnie nie kuś ;) Mam pootwierane mnóstwo żeli i płynów do kąpieli, a chciałabym wypróbować arbuzowy i ten z zieloną herbatą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trzeba wszystko ładnie pozużywać, żeby zasłużyć na coś nowego hehe :):D

      Usuń
  5. Oooo! Jakie ciekawe :D
    Bardzo spodobał mi się ten arbuz i limonka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Naturii używałam peelingów. Tych żeli jeszcze nie miałam, ale jeśli są choćź w połowie są tak dobre i tak pięknie pachną to na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja na pewno będę polować na imbir!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię zapach imbiru, ale kiedy przyjdzie mi go wypić to jakoś mi się odechciewa... :D

      Usuń
  8. Jezu boskie !! Czemu ich wcześniej nie widziałam, na półkach w drogeriach ich nie ma !! Czemu !!! Zamawiam arbuz :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani bardzo dziękuję za każdy komentarz, który tu zostawiacie! To ogromna motywacja dla mnie!

Zawsze odwiedzam blogi, które zostawiły tu ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje ;)!

Obsługiwane przez usługę Blogger.