NOTD: Smart girls get more! nr 38


Właściwa buteleczka tej marki wygląda o tak >klik< Nie wiem czemu u mnie napisy się starły ;) 
Smart girls get more - to marka mało znana, niema co czarować :D W mojej mieścinie jest mały stand z tymi kosmetykami w sklepie Textil market.
No ale przejdźmy do lakieru :)


Plusy:
+ trwałość - na zdjęciach moje pazurki mają 6 dni!!! :D
+ kolor/krycie - dwie warstwy, więc standard
+ cena - ostatnio widziane za 3,99 :) 

Minusy:
- nadruk na butelczynie mało trwały, ale to nie umniejsza świetności tego lakieru:D


Kolor to mocny pomarańczowy wpadający w czerwień. Bardzo fajny i uniwersalny, lecz nadal szukam swojego czerwonego, ponadczasowego lakieru!
Ogólnie bardzo dobrze się go nosi, nie odpryskuje, lekko ściera się na końcówkach (no ale czego można wymagać po 6tym dniu :D)
Warto dodać, że pędzelek też ma niezły, szybko się nim maluje :)


Napiszcie, czy miałyście do czynienia z tą firmą?? :)) Pozdrawiam !
22 Komentarze

22 komentarze:

  1. Co do lakieru - ładny kolor. Taki nie "oczojebny" ;)
    Co do paznokci - czy ja już wspominałam, że kocham ich kształt? ;D

    PS widzę zmiany w imidżu bloga ;) łaaadnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiany, zmiany - lecz nadal nie jest tak żeby mi się podobało, ale dziękuję!

      I dziękuję za docenienie moich pazurków!!:D:*

      Usuń
  2. wow 6 dni??? i tak pięknie wyglądają paznokcie?? jestem pod ogromnym wrazeniem... :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam :D na pewno kupię więcej lakierów z tej serii :D

      Usuń
  3. 6 dni to mi się lakier trzyma jak leżę chora w łóżku i nic nie robię ;)
    pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D Ja jakoś się nie nadwerężałam, normalne funkcjonowanie :D Tylko nie sprzątałam nic, to może dlatego :D :)

      Usuń
  4. Niezbyt podoba mi się kolor, ale wytrzymałość super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, wytrzymałość jest na szóstkę z plusem :D :)

      Usuń
  5. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam te lakiery w Textilu właśnie, ale nigdy ich nie używałam. Miałam wrażenie, że będzie to jakieś dziadostwo, a tu takie miłe rozczarowanie! będę musiała je wypróbować, tym bardziej, że do wyboru tak wiele kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no trwałość zadziwiająca ;) i ten kolorek koralowy...

    OdpowiedzUsuń
  8. To Ty wygrałas rozdanie u Domi Artist?:D sprawdź szybko :D Bo Ci nagroda ucieknie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. 6 dni, wow ;D
    ja z tej serii mam lakier bezbarwny brokatowy, który ratuje moje paznokcie, gdy nie mam czasu zmywać starych - wystarczy 'załatanie' dziur + ten oto brokatowy lakier i wszystko gra! ;-)
    dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny kolor, taki jarzębinowy;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam doczynienia z tą firma, ale kolorek całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani bardzo dziękuję za każdy komentarz, który tu zostawiacie! To ogromna motywacja dla mnie!

Zawsze odwiedzam blogi, które zostawiły tu ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje ;)!

Obsługiwane przez usługę Blogger.