Moje ostatnie -naste urodziny;) & Nowości Listopadowe

Cześć dziewczyny :)
 Dziś kolejny post z serii 'chwalimysię' :D Lubię oglądać na blogach co nowego się pojawiło, a więc i sama nie omieszkałam ominąć tego na swoim blogu:) W tym roku listopad przysporzył mi trochę nowości z których ogromnie się cieszę:D Żeby nie przedłużać, zapraszam na małą prezentację :)

*Zacznę od prezentu od Paatal, którym jest paletka Sleek au naturel, ale jej poświęciłam osobny post (kto nie widział ZAPRASZAM)

*Nieco później okazało się, że udało mi się po raz pierwszy w życiu wygrać w rozdaniu blogowym! Ile było radości, nie da się tego opisać ! :D

Nagroda od Domi :) Zapraszam na jej blog klik

Tusz do rzęs ORIFLAME, eyeliner ASTOR, cień do powiek MANHATTAN, odżywka do rzęs L'BIOTICA

*Warto też pochwalić się moim ostatnim zamówieniem od Paatala 

błyszczyk matowy, z drobinkami, kredka brązowa do oczu/MANHATTAN, 
olej sezamowy/DABUR

*No i akcja Rossmannowska, -40% na kolorówkę (kto przeszedł obok tego obojętnie, no ja się pytam??:D) Brak na zdjęciu jednego lakieru, prawdopodobnie moja mama mi go podwędziła!! :P 

korektor MISS SPORTY, odżywka do paznokci, lakiery do paznokci WIBO

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Kolejna sprawa to.. moje urodziny, które są dzisiaj! :D Dziś stuknęło mi niestety ostatnie naście :(( Wcale nie czuję się staro, wręcz przeciwnie :D Prezentów jako takich nie dostałam, ale mój tż nie omieszkał się czegoś wymyślić dla mnie.. i oto mój prezent urodzinowy: 


Jestem to ja (jeśli by ktoś nie poznał :D:D) w wersji Anime :D Rysował oczywiście on :) Bardzo, ale to bardzo podobają mi się takie nietuzinkowe prezenty!! No i idealnie będzie pasować do mojego pokoju, który jak będzie gotowy na pewno Wam pokażę :))) Co myślicie o takim prezencie? :)

---------------------------------------------------------------------------------------

Ponad to, zapraszam Was na mojego FACEBOOKA, staram się dodawać tam konkursy, w których można conieco wygrać w niektórych sklepach internetowych, informuję o próbkach itp 
Oczywiście nie brakuje też info o nowych postach itd :) 


-------------------------------------------------------------------------------------------

Jeszcze całkiem na marginesie, myślę o małym rozdaniu, kiedy stuknie 100 obserwatorów :)) 

Buziaki kochane, życzę miłego dnia!! :))
36 Komentarze

36 komentarzy:

  1. Sto lat! Prezent bardzo fajny - takie własnoręcznie robione zawsze cieszą :)
    A i zakupy ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, takie prezenty zostają z nami na lata:))
      Dziękuję :*:*

      Usuń
  2. Prezent świetny :)
    No i gratuluję wygranej w rozdaniu! :]

    OdpowiedzUsuń
  3. stara dupa, stara dupa:) wszystkiego co najlepsze:* fajny ten prezencik od TŻa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj stara, latka lecą :) Teraz to już z górki :D Dziękujęę:*:*

      Usuń
  4. świetne rzeczy Ci wpadły ale najbardziej podoba mi się Twój prezent od tż :) pomysłowy chłopak :) Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest pomysłowy, na dodatek tydzień mnie podpuszczał co to takiego jest i za cholerę nie mogłam zgadnąć!
      Dzięki Kochana!:*

      Usuń
  5. Ja przeszłam obojętnie obok tej promocji z Rossmanna - nic nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. STO LAT CI ŻYCZĘ !! No i gratulacje wygranej !!

    OdpowiedzUsuń
  7. sto lat ;) żeby życie łatwe było!
    ten obrazek to poważnie sam rysował? bo GENIALNY! :O

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat :) A rysunek absolutnie rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkiego najlepszego ! a ten olej sezamowy ma jakieś zastosowanie w kosmetyce :D ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D No oczywiście, że ma :D
      "Używany jako czysty olejek do ciała, do masażu, po kąpieli, stosowany w kremach, mleczkach przeznaczonych dla skóry suchej, mieszanej (z tendencją do suchej), dojrzałej, źle ukrwionej i wrażliwej. Używany także w kosmetykach przeciwsłonecznych, w preparatach do pielęgnacji suchych włosów i suchej skóry głowy.
      Olej sezamowy ma właściwości rozgrzewające, oczyszczające (odtrutkowe), reguluje pracę gruczołów łojowych.(..)" źrodło:wizaż

      Usuń
  10. wszystkiego dobrego :) prezent od TŻ świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego! Sto lat sto lat!
    Piekne prezenty! A TŻ postaral się, nie ma co!

    OdpowiedzUsuń
  12. sto lat :) ciekawi mnie ten krem l'biotica :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkiego najlepszego!:) świetny prezent, kocham jak mój ukochany daje mi coś takiego od serca:)
    niedługo wybije miesiąc odkąd stosuje tą kurację do rzęs i już się nie mogę doczekać jak porównam sobie zdjęcia przed i po:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie potrzebuję na szczęście ratować swoich rzęs, są zdrowe :D
      Dzięki za życzenia ;*

      Usuń
  14. świetny prezent, bo widać że od serca, a najlepsze są przecież te które świadczą o tym, że ta osoba nas dobrze zna :)
    tyyyle nowości kosmetycznych, a ja obok rossmannowskiej akcji musiałam przejść obojętnie bo choroba mnie w domu uziemiła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to i lepiej dla Twojego portfela Kochana :))

      Usuń
  15. Wszystkiego Naaaj Kochana:)
    Jaki cudowny rysunek! też chce taki;D
    tez ostatnio wygrałam L'biotice i zaczynam testowanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tŻ zastanawia się nad ruszeniem z własną produkcją, ale nie wiem co z tego wyjdzie :D:))
      Dziękuję Kochana :*

      Usuń
  16. spóźnione - ale jakże serdeczne - życzenia!
    - spełnienia wszelkich kosmetycznych marzeń
    - owocnego poszukiwania tego jednego, jedynego... który spełni twoje wszelkie zachcianki o każdej porze dnia i nocy... i będzie ci wiernie służył... mowa oczywiście o podkładzie!

    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :)));**
      A poszukiwania tego jedynego to jak walka z wiatrakami - chyba każda to zna niestety!
      Buziaki:*

      Usuń
  17. Bardzo ładne :) Lubie takie oryginalne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani bardzo dziękuję za każdy komentarz, który tu zostawiacie! To ogromna motywacja dla mnie!

Zawsze odwiedzam blogi, które zostawiły tu ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje ;)!

Obsługiwane przez usługę Blogger.