TAG: Liebster Blog


Wszelakie TAGi to jedna z milszych części blogowania:) Ostatnio po blogach szaleje 'Liebster Blog' i ja zostałam otagowana razy cztery, i bardzo mi z tego powodu miło :)) A więc do sedna:

    Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

Odpowiedzi na pytania od bloga likemywholefashion
1. Na bezludną wyspę zabrałabyś... mojego TŻ:)
2. Jaki jest Twój ulubiony serial? Walking dead, Gra o Tron, True Blood:)
3 . Jaka jest Twoja ulubiona rzecz z biżuterii? zdecydowanie kolczyki:)
4. Twoja ulubiona rzecz z garderoby? sweterki :)
5. Koturny czy szpilki? oj koturny, ale jakieś niewysokie :D
6. Jak spędzasz wolny czas? fotografuję, spotykam się ze znajomymi ;)
7. Ulubiona firma lakieru do paznokci? jeszcze nie mam ulubionej :)
8. Kocham... mojego TŻ!:D
9. Najbardziej szalona rzecz jaką w życiu zrobiłaś? nic mi nie przychodzi do głowy niestety ;c chyba jestem po prostu mało szalona :D
10. Wieczór w klubie czy w domu? w domu, ale w klubie od czasu do czasu też nie zaszkodzi :)
11. Spódnica czy spodnie? SPODNIE :D

Odpowiedzi na pytania musicofyourskin
1. Czy robisz sobie sama kosmetyki i jeśli tak, to co ostatnio zrobiłaś? mieszankę do OCM, albo chociażby płyn do pędzli :)
2. Jaki kosmetyk najbardziej chciałabyś mieć w kosmetyczce ? podkład/korektor, który by faktycznie maskował wszelakie niedoskonałości.. ;)
3. Na jaki kosmetyk nigdy byś nie wydała pieniędzy ? na jakiś drogi żel pod prysznic :P
4. bez jakiej funkcji w komórce nie wyobrażasz sobie życia? smsów :) W sumie głównie tylko smsuję;)
5. czym umilasz sobie taką porę roku jak ta? łakociami, serialami i miłym towarzystwem :)
6. czy prowadzenie bloga w jakiś sposób zmienia Twoje życie? zdecydowanie :) Wszędzie szukam inspiracji do pisania postów :)
7. czy boisz się zimy? nie, dlaczego? Lubię zimę :D:)
8. jaki produkt odżywczy uznajesz za najbardziej dobroczynny dla urody oleje;>
9. jesli korzystasz z usług kosmetyczki, to jakich? nigdy nie byłam u kosmetyczki (co za wstyd :D)
10. przy temperaturach -18 i zamieciach śnieżnych MPK czy samochód? wciąż MPK, gdyż prawka brak :(
11. czy robisz codziennie coś ekstra dla urody? Niestety nie, a zdecydowanie by się przydało.. :)

Odpowiedzi na pytania yogurtowa
1. Torebka- na ramię czy przez ramię? na ramię, ale pasek musi być taki długi jak przez ramię:D
2. Czekolada- mleczna czy gorzka? MLECZNA : >
3. Paznokcie- nieśmiałe czy drapieżne? drapieżne bez dwóch zdań !:)
4. Ksiażka czy gazeta? książka, ale taka która wciąga i czyta się jednym duszkiem :)
5. Sposób na jesienną chandrę? nigdy nie miałam jesiennej chandry, więc brak :P
6. Ulubione perfumy? ostatnio Beyonce - Heat ;)
7. Panna czy mężatka? panna :3
8. Co cenisz w ludziach? poczucie humoru :)
9. Pies- rasowy czy kundelek? rasowy :D a już najlepiej buldożek albo mops ! :3
10. Najcześciej noszona fryzura? jej brak :D rozpuszczone włosy :)
11. Bez czego nie wyjdziesz z domu? bez okularów (zawsze na nosie)


 Odpowiedzi na pytania strefazmyslow:
1. Co było dla Ciebie najpiękniejszym prezentem jaki kiedykolwiek dostałaś? biżuteria od TŻ:)
2. Jakie są zapachy Twoje dzieciństwa? jabłecznik mojej babci, zdecydowanie:))
3. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk? eyeliner:)
4. Tusz do rzęs czy błyszczyk? na pewno tusz do rzęs:D
5. Jaka książka/film wywołuje u Ciebie najwięcej emocji (mogą być zarówno pozytywne jak i negatywne) nic mi nie przychodzi aktualnie do głowy ;p
6. Masz swoje motto życiowe? jako takiego nie mam.. chyba jedynie 'carpe diem' :)
7. Co daje Ci prowadzenie Bloga? poznawanie nowych osób oraz nowinek kosmetycznych :)
8. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego? wiosna:) wszystko budzi się do życia i od nowa staje się kolorowe:)
9. Czy zdaża Ci się kupić coś tylko dlatego, że jest w promocji? niestety tak.. :D
10. Kawa: biała czy czarna? zdecydowanie biała:)
11. Czy według Ciebie przyjaźń między kobietą a mężczyzną jest możliwa? Owszem:)

Uff trochę tych pytań było :) I co lepsze - żadne się nie powtórzyło :)) Jestem w szoku :D 

Teraz moje 11 pytań:
1. Jaki kosmetyk używałaś przez ostatni miesiąc i możesz go polecić?
2. Bez jakiego kosmetyku byłabyś w stanie się obejść? 
3. Na co zwracasz uwagę przy nowo poznanych osobach?
4. Jesteś łasuchem czy stronisz od słodyczy?
5. Jak często malujesz paznokcie?
6. Jesteś maniakiem nowinek technologicznych?
7. Co masz zawsze w swojej podręcznej kosmetyczce?  
8. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
9. Twoja ulubiona część garderoby?
10. Ulubiony zespół ostatnich miesięcy?
11. Jak blogowanie zmieniło Twoje podejście do kupowania kosmetyków/ciuchów?

TAGuję: 
1. http://testykosmetyczne.blogspot.com/
2. http://ori-leszno.blogspot.com/
3. http://pannamiijejzabawki.blogspot.com/
4. http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
5. http://dienex33.blogspot.com/
6. http://kosmetykiwgmarchewy.blogspot.com/
7. http://kosmetyki-ali.blogspot.com/
8. http://gdziesamojekredki.blogspot.com/
9. http://miraga80.blogspot.com/
10. http://iza-makeup.blogspot.com/
11. http://kobieceszufladki.blogspot.com/
10 Komentarze

10 komentarzy:

  1. Obserwuję ♥
    liczę na wzajemność ♥
    marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hihi. u mnie też miałaś wyróżnienie. no ale trudno ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuje za otagowanie:) Oto moje odpowiedzi:
    1. Jaki kosmetyk używałaś przez ostatni miesiąc i możesz go polecić? - maska Gerovital
    2. Bez jakiego kosmetyku byłabyś w stanie się obejść? - bez peelingu do stóp
    3. Na co zwracasz uwagę przy nowo poznanych osobach? - na dowcip
    4. Jesteś łasuchem czy stronisz od słodyczy? - jestem, niestety;(
    5. Jak często malujesz paznokcie? - teraz w ogóle, bo odbudowuje płytkę
    6. Jesteś maniakiem nowinek technologicznych? - tak
    7. Co masz zawsze w swojej podręcznej kosmetyczce? - krem do rąk
    8. Kim chciałaś być w dzieciństwie? - weterynarzem
    9. Twoja ulubiona część garderoby? - sukienki
    10. Ulubiony zespół ostatnich miesięcy? Bracia - od kiedy trafiłam na ich koncert, jestem pod wrażeniem ich profesjonalizmu!
    11. Jak blogowanie zmieniło Twoje podejście do kupowania kosmetyków/ciuchów? - nie zmieniło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za udział w zabawie!:) Fajne odpowiedzi:)

      Usuń
  4. Byłam tutaj już tyle razy i cały czas zapominam Cię zaobserwować - już nadrabiam zaległości :) nominacje oczywiście bardzo słuszne -blog świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolę spódnice i też obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani bardzo dziękuję za każdy komentarz, który tu zostawiacie! To ogromna motywacja dla mnie!

Zawsze odwiedzam blogi, które zostawiły tu ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje ;)!

Obsługiwane przez usługę Blogger.