makijaż: wrzosowa jesień + recenzja cienia KOBO 503 - PINK PEARL


Zapewne wszyscy już mieli do czynienia z cieniami KOBO, tylko ja taka zacofana byłam :) Ostatnio przy okazji zakupów w Naturze wpadł oto ten cień w moje łapki. Z racji, że nie mam na co dzień dostępu do tego sklepu, jedynym produktem który miałam do tej pory z tej firmy jest fluid. Ale o nim kiedy indziej.
Ten odcień od razu rzucił mi się w oczy:) Mowa o numerku 503 pink pearl. 


 503 - pink pearl to typowy, różowy dzienniaczek, który wyróżnia się piękną, nie nachalną perłą widoczną w pełnym słońcu. Idealnie prezentuje się na powiece solo, jak i w duecie z czymś ciemniejszym w zewnętrznych kącikach oczu :) Właśnie czegoś takiego brakowało mi w mojej kolekcji. Wiadomo, czasami człowiek ma pięć minut na wymalowanie się, to taki cień wtedy ratuje życie :D :)
Konsystencja cienia jest dość sucha, ale nie obsypuje się podczas nakładania. Łatwo przylega do bazy pod cienie i trzyma się cały dzień :) Kolor nie blaknie w ciągu dnia, co dla mnie jest również dużym plusem.


a teraz jak cień spisał się w makijażu :)


użyte kosmetyki:
- Soraya make up sceniczny podkład matujący 
- puder Synergen 
- róż do policzków butterfly 
- baza pod cienie HEAN 
- cienie: czarny oraz beż - paletka no name (targówka, ale służy naprawdę dzielnie :)) 
- kobo 503 pink pearl
- eyeliner WIBO czarny
- Max factor 2000 calorie NAVY [ recenzja ]


piszcie jak Wam się podoba?? :))
40 Komentarze

40 komentarzy:

  1. bardzo ładny cień :)
    a makijaż przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No Kochana ! powiem że cień śliczny :) ale co do tego zacofania.. dużo słyszałam o kosmetykach KOBO jednak nie miałam jeszcze z nimi do czynienia :( więc nie jest z Tobą tak źle ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no to pocieszyłaś mnie :D:) Ale cienie genialne, chyba można śmiało porównać je do Inglota :)

      Usuń
  3. a nie wszyscy, nie wszyscy, bo ja nie miałam jeszcze żadnego cienia z Kobo ;) kolor bardzo ładny, nawet perła (której nie lubię) tutaj mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No perła temat rzeka :)) Ale idealna na zaspane poranki, bo łatwo się z takimi cieniami pracuje :)

      Usuń
  4. Jak zwykle mnie zachwyciłaś :)! chyba staje się monotematyczna :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwujemy ;)
    Dzięki za odwiedziny :*

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny kolor i jaka ładna kreseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny cień. Bardzo lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. makijaz sliczny a cieni Kobo do tej pory nie mialam w rece wiec kto tu jest zacofany :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D hahah, na to wychodzi że wiele nas jest ^^

      Usuń
  9. Bardzo ładnie prezentuje się na oku. Ja jeszcze nie mam ani jednego cienia od Kobo :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się:) No to jest nas dużo więcej niż przypuszczałam :))

      Usuń
  10. Ślicznie prezentuje się na powiece:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jesteś zacofana :D Ja nie miałam z nimi jeszcze do czynienia, bo do Natury mam za daleko a jak już tam jestem to zapominam o nich :P
    Makijaż świetny, kolorek jest bardzo ładny :)
    Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo :) Ale w końcu dorwałam pierwszy, i na pewno nie ostatni cień ;)
      Dzięki, również obserwuję;)*

      Usuń
  12. piękny :) uwielbiam cienie Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny kolorek ; ))
    Obserwuje i mam nadzieję że się odwdzięczysz <3
    http://colours--photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny cień, przydałby mi się taki. Mam podobny Kobo, ale matowy i ciemniejszy :).
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też jeszcze nie posiadam, żadnego ze zwykłych cieni z kobo, jedynie pigment:D a ten powyższy w makijażu prezentuje się super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wahałam się między pigmentem właśnie - ale stwierdziłam że dla mnie osobiście będzie niepraktyczny :x

      Usuń
  17. piekny cien, musze go sobie kupic !

    zapraszam do mnie przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja będę oryginalna i powiem,że oprócz makijażu masz piękny kolor włosów! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. super makijaż, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie ten kolorek wygląda na oku :) Na początku myślałam , że to jest róż z rozświetlającymi drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani bardzo dziękuję za każdy komentarz, który tu zostawiacie! To ogromna motywacja dla mnie!

Zawsze odwiedzam blogi, które zostawiły tu ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje ;)!

Obsługiwane przez usługę Blogger.