Paletka Sleek au naturel


Kiedy pogoda za oknem pozostawia wiele do życzenia to takie umilacze i poprawiacze humoru są niezastąpione!! :D Ostatnio przyszła do mnie nagroda za zrecenzowanie produktów kupionych na paatal.pl 
Troszkę zwlekali z wysyłką, dlatego nam to zrekompensowali :D


AU NATUREL była moim marzeniem od dłuższego czasu! Kręciłam się wkoło niej, bo przecież "nie mam fajnych cieni do dziennych makijaży" :D 


Na pewno znacie doskonale tą paletkę, gdyż to już klasyk w Sleekowym asortymencie :)) Bardzo się cieszę, że dostałam właśnie ją :))) Jeszcze rzut na nazwy poszczególnych cieni:


Oczywiście paletka to nie wszystko :)))



 Zestaw 12 pilniczków Sleek 
prawdopodobnie próbka Sleek pout paint nr 159 pout (CO ZA KOLOR!:D)
breloczek do telefonu z mini błyszczykiem :))



40 Komentarze

40 komentarzy:

  1. Super paletka moja dziewczyna ma podobna Oo ^^

    zapraszam do mnie wszystkozajeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka cudna - takie oje kosmetyczne marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana święta idą - trzeba sobie zrobić prezent pod choinkę!!:)

      Usuń
  3. Mam tą paletkę i szczerze mówiąc nie przepadam za nią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja nigdy nie byłam za takimi delikatnymi cieniami, ale zdanie zmieniłam wraz z tą paletką hehe:))

      Usuń
  4. Ta paletka to moje marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana święta idą - trzeba sobie zrobić prezent pod choinkę!!:)

      Usuń
  5. Świetne zakupy :) Miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
  6. oohh ! LOWE !!! Piękna jest, cudna ! Nie mogę się doczekać makijaży z nią ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę miłą odskocznią od moich pstrokatych makijaży :D

      Usuń
  7. fajne, stonowane, naturalne kolorki, ale ja ostatnio już się zaopatrzyłam w nową paletkę Sleeka OSS i tą sobie daruję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OSS uważam za równie udaną :)) Zresztą Sleek górą hehe:))

      Usuń
  8. Farbki do ust Sleek są moim marzeniem *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bylam totalnie zakoczona tą farbką:)) Zachwyca intensywnością i wbrew pozorom łatwo się ją aplikuje:D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Uniwersalna i odpowiednia na każdą okazję:) Nie da się jej nie lubić :))

      Usuń
  10. To jedna z moich ulubionych paletek Sleek'a :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Prosta, ale naprawdę jest na czym zawiesić oko :))

      Usuń
  12. ja bardzo ją lubię. mam ją już od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żałuję że wcześniej jej nie kupiłam! Ale co się odwlecze to nie uciecze hehe :)))

      Usuń
  13. Podobają mi się te paletki:) Kolory są typowo jesienne. Pozdrawiam serdecznie, udanego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to taki must have jesienny :D:)) Dziękuję i nawzajem!!:*:*

      Usuń
  14. Cały czas się zastanawiam nad tą paletką. Mam Og so special i jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOS jest dość podobna, tylko więcej ma różowych/pomarańczowych cieni :)

      Usuń
  15. paletka jest idealnie skomponowana :) mam i bardzo ją lubię, można nią zmalować zarówno coś na dzień, jak i na wieczór.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta paletka to jedna z najlepszych kompozycji kolorystycznych na rynku. Sama jej jeszcze nie mam, ale pewnie z czasem się zaopatrzę. Odcienie i cena idealne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje - skomponowane są naprawdę super:) I polecam w nią zainwestować, w końcu niedługo mikołajki..:))

      Usuń
  17. mam 2 paletki ze sleeka i świetnie się sprawują:) tej nie mam ale kolorki ma piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Paletka Sleek! Wzdycham do niej już od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wzdychałam, a oni chyba czytają mi w myślach!:)

      Usuń
  19. Bardzo ładna mi się podoba odmiana storm :)

    OdpowiedzUsuń
  20. szkoda, że tak dużo cieni jest w niej bardzo ciemnych...

    OdpowiedzUsuń

Kochani bardzo dziękuję za każdy komentarz, który tu zostawiacie! To ogromna motywacja dla mnie!

Zawsze odwiedzam blogi, które zostawiły tu ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje ;)!

Obsługiwane przez usługę Blogger.