Wyniki rozdania:))

Siemacie dziewczyny!
Nareszcie notka z wynikami konkursu:D Przepraszam, że musiałyście czekać, ale samo zweryfikowanie zajęło mi trochę czasu. Teraz już wiem, by zapisywać sobie na bieżąco osoby biorące udział, będzie to o wiele mniej pracochłonne niż ogarnąć 98 zgłoszeń, bo właśnie tyle osóbek postanowiło bawić się razem ze mną! Strasznie się cieszę, że taką popularnością cieszył się konkurs :)
Jak już przy statystykach jesteśmy, to 4 zgłoszenia okazały się nieważne, więc w losowaniu wzięło 94 osób:)


tu dowód weryfikacji :) Oj było z tym trochę zabawy, ale chciałam być 100% fair :)


następnie przeniosłam odpowiednie ilości numerków na kartki..


i przeniosłam do kosmetyczki losującej! :D
A wylosowałam...


numerek 50! 
A pod nim kryje się 



Chabrowe oczy Ani 



Gratuluję Ci serdecznie Kochana! 
Ślij na mój e-mail: klaudiaxmichalska@gmail.com swoje dane do wysyłki :) 
Na wiadomość czekam 7 dni! :)




-------------------------------------------------------------------
To już tyle na dziś :) Na jutro przygotowałam dla Was recenzję fluidu, który używam od kilku miesięcy i stał się moim ulubieńcem :) Chciałabym jeszcze wspomnieć o konkursie u Karoliny, gdzie możecie wygrać nagłówek na bloga :) To idealna okazja by coś zmienić w swojej witrynie na nowy rok :)
16 Komentarze

16 komentarzy:

  1. Wiedziałam, że nie wygram ;c No ale jeszcze nie jedna okazja będzie :)
    Gratuluję :>

    Imagine-Day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie wierzę. Jakie ja mam szczęście :D Dziekuję dziekuję dziękuję :D już piszę maila :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje ;) Ania ma ostatnio ogromne szczescie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne masz pismo ;)
    Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta moja Ania to ma fuksa ostatnio:D

    OdpowiedzUsuń

Kochani bardzo dziękuję za każdy komentarz, który tu zostawiacie! To ogromna motywacja dla mnie!

Zawsze odwiedzam blogi, które zostawiły tu ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje ;)!

Obsługiwane przez usługę Blogger.