Peeling enzymatyczny i maska kompres 4D od DERMO PHARMA


Jakiś czas temu na Facebooku firma Dermo Pharma ogłosiła nabór na recenzentów ich produktów. Po jakimś czasie okazało się, że udało mi się zakwalifikować :) Do wyboru było kilka wariantów masek i peelingów (można było dobrać je do swojej skóry) Bardzo fajna akcja :) (zresztą pisałam o niej na moim Facebookowym profilu :)

Ja wybrałam:

* Peeling enzymatyczny (oczyszczenie i regeneracja) Dermo Pharma
* Maska kompres 4D - intensywne nawilżenie i dotlenienie Dermo Pharma
----------------------------------------------------------


Produkt: peeling enzymatyczny oczyszczenie i regeneracja 
Producent: Dermo Pharma

Moja opinia: Peeling podzielony jest na dwie porcje po 5ml. Jedna porcja spokojnie wystarczyła mi na dwie aplikacje, czyli łącznie wykonałam 4 peelingi buzi. Pierwsze co rzuca nam się w nos jest zapach :) Peeling enzymatyczny Dermo Pharma cudownie pachnie! Przenosi nas do wiosennego ogrodu z soczystymi jabłkami. Konsystencja jest typowa dla tego typu produktów. Dobrze się aplikuje, nie ześlizguje się z buzi. Cały proces peelingu przebiega bezboleśnie, jak to enzymatyczne mają w zwyczaju. Praktycznie nie czuć, że cokolwiek robimy w tym momencie ze skórą:) I o to w tym chodzi. Po całym zabiegu, odczekiwałam chwilę by peeling troszkę przysechł. Tworzyły się jakby grudki z cukru:) Ale one w niczym nie przeszkadzały. Po zmyciu buzia jest wyraźnie oczyszczona, zaskórniki zauważalnie jaśniejsze oraz usunięte suche skórki z nosa! Peeling jest naprawdę godny uwagi:)

-------------------------------------------------------------------


Produkt: maska kompres 4D intensywne nawilżenie i dotlenienie 
Producent: Dermo Pharma

Moja opinia: Z maseczką w formie MASKI spotkałam się po raz pierwszy! I zdecydowanie ten sposób maskowania staje się moim faworytem! :) Z nutą niepewności rozerwałam opakowanie by niczego nie uszkodzić w środku:) Wyciągamy białą maseczkę nawilżoną rzadkim żelem - który w żadnym wypadku nie jest lepki czy glutowaty. Maseczka idealnie wpasowała się na moją buzię dzięki licznym nacięciom :) Maska robiła to co miała robić - nawilżała, regenerowała podrażnienia a ja miałam całkiem niezły relaks! Czasami nawet piętnaście minut potrafi człowieka odprężyć i poczuć się jak w domowym SPA, tak było w tym przypadku:) Maska ma delikatny zapach, w żadnym wypadku drażniący:) Po przepisowym czasie ściągnęłam wysuszoną już maseczkę. Buzia była namacalnie nawilżona i dotleniona:)) Moje suche policzki nabrały wody, mam nadzieję że to pomoże w likwidacji suchych skórek właśnie z tych okolic. 
Producent zaleca wmasowanie reszty żelu w twarz:) Tak też zrobiłam - buzia nie lepi się, tylko ładnie wchłonęła to co pozostało:) 

---------------------------------------------------------------
Produkty Dermo Pharma bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. Piszcie, czy miałyście z nimi do czynienia? A może i Wam udało się być testerem tych produktów? Buziaki!


12 Komentarze

12 komentarzy:

  1. Moja maseczka cały czas czeka na swoją kolej ;) A peeling faktycznie jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te maski Dermo Pharma od jakiegoś czasu je kupuję i naprawdę są godne polecenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie:) Widać, że działają:)

      Usuń
    2. Stosuję także ampułki z serum z tej samej serii i też mogę polecić.

      Usuń
  3. Bardzo lubię takie maski na twarz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. maski na twarz są fajne;)
    zachecilas mnie do kupienia tych produktow;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takiego typu maseczki ale tych nie próbowałam :) obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie to nie wiem, jak smakują te ze sklepu :P Wiem, że te wyszły naprawdę pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kusi ta maska! :D chyba wypróbuję, bo lubię taki relaks dla buźki ;-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam ani peelingu ani masek :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani bardzo dziękuję za każdy komentarz, który tu zostawiacie! To ogromna motywacja dla mnie!

Zawsze odwiedzam blogi, które zostawiły tu ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje ;)!

Obsługiwane przez usługę Blogger.