Farbowanie włosów - DELIA color krem trwale koloryzujący 7.44 rudy


Miałyście do czynienia kiedyś z farbami Delii? Ja szczerze powiedziawszy nie:) Z racji, iż zbliżał się rok akademicki, postanowiłam odświeżyć swój kolor na głowie. Sięgnęłam po tą farbę z prostej przyczyny - w Rossmannie udało mi się ją kupić za 4,99pln/sztuka :)
A z racji że na moje włosy 2 opakowania to minimum był to świetny interes.



Zawartość jednej farby:
- dwie saszetki z utleniaczem
- tubka farby
- dwie saszetki odżywki do włosów
- rękawice :))


Odżywki były naprawdę świetne - włosy po nich odpowiednio nawilżone, zero odczucia i poczucia winy, że nasze włosy ucierpiały na farbowaniu :D Szkoda, że nie ma jej w normalnej sprzedaży ;) 


Aplikacja farby przebiegła bez żadnych problemów. Farba ma odpowiednią konsystencję, nie ściekała aż tak jak niektóre potrafią;) Zapach również nie jest drażniący. Dało się wytrzymać :) 

Nie stosowałam metody farbowania 'na olej' bo całkowicie o tym zapomniałam, a i nie mam w sumie odpowiedniego oleju do tego (z tego co wyczytałam Amla się nie nadaje, najlepiej używać jakiś prostych olejów)

No ale co tam z gadania, przejdźmy do efektów:))
Moje włosy przed farbowaniem:

zdjęcie z fleszem

A tu dzień po farbowaniu


Tutaj zdjęcie koloru tydzień po nałożeniu farby:


natomiast tutaj kolor 3 tygodnie po farbowaniu (stan obecny;)
wybaczcie za zgięte włosy, to od koczka :S

Podsumowując: Nie jest to może farba, która należy do najtrwalszych - ale idealnie nadaje się do odświeżenia koloru na głowie. Wymywa się równomiernie. Podczas mycia głowy nie wypłukuje się kolor (wiecie o co chodzi, woda po zmyciu głowy nie jest pomarańczowa :D) jest to plus, u niektórych farb kolor wymywa się przez cały czas, póki całkiem nie zejdzie. Tutaj tego niema. 
Żałuję jedynie, że nie spotkałam się z innymi odcieniami rudości/czerwieni z tej firmy (źle zaopatrzony Rossmann?:) Za tą cenę warto wypróbować. A no i dodam na koniec, że kondycja moich włosów nie uległa wielkiej zmianie;) 

Napiszcie co myślicie o kolorze, no i czy użytkowałyście kiedyś farby firmy Delia :) 
Pozdrawiam :)
42 Komentarze

42 komentarze:

  1. Obecnie jestem czerwonowłosa, ale na wiosnę muszę być znowu ruda :)
    Śliczny odcień...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zaś na odwrót - następna farba będzie czerwona - zdecydowanie takie u mnie dłużej się trzymają :)

      Usuń
    2. To będziemy się wymieniać kolorystycznie :)

      Usuń
  2. Odcień trochę inny od tego na opakowaniu, ale równie cudny! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano inny, niema co się spodziewać takiego samego :D Dzięki!:)

      Usuń
  3. fajny kolor:) chociaż tą farbę mało kto chwali o wiele więcej słyszałam farbie z Joanny natura- podobno są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli myślimy o tych samych farbach, to te z Joanny natura zaś u mnie się kijowo trzymały :D
      Dzięki:)

      Usuń
    2. Testowałam obie i delia ma znacznie lepszy odcień

      Usuń
  4. Nie cierpię Cię przede wszystkim za:
    a) te długie gęste włosy
    b) rudość....
    ach nawet nie wiesz jak bardzo tęsknię za tym kolorem, ale niestety częstotliwość farbowania zniechęca mnie od powrotu do niego.
    Mam słabe włosy i nie chcę ich dobijać kolejną dekoloryzacją :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rudy uzależnia.. :D No ale jak włosy są słabe to niema co ich jeszcze obciążać:(
      a no i dziękuję za komplement:))

      Usuń
  5. cudowny rudy kolor na opakowaniu, szkoda, że na włosach nie jest już tak ognisty :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogniste są czerwienie na włosach, z rudymi ciężej o taki efekt :)

      Usuń
  6. Ale masz piękne włosy ! Marzy mi się taki kolor ale boje się spróbować a taki zafarbować :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor;) Farbowałam tą farbą jakiś czas temu końcówki po ombre na brąz i ładny kolor wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pasuje Ci taki kolorek;D ja w rudościach wyglądałabym chyba dziwnie;D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny kolorek i do ciebie pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny rudzielec, ale tez słyszałam, że nie jest za trwała.

    OdpowiedzUsuń
  11. piekny kolor chcialam teraz taki sobie polozyc ale za cene zmywania koloru co sie wiaze wiemy z czym. Podziwiam Twoje wlosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcąc utrzymać kolor to naprawdę ciężka i żmudna walka z wypłukiwaniem go:) Ale w sumie już się przyzwyczaiłam :D
      Miło mi :-)

      Usuń
  12. No faktycznei jak za ta kwote to nei jest zle :) Fajna jest do nadanai refleksow na glowie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam tę rudą farbę. Nigdy w życiu nie farbowałam włosów a jak już postanowiłam zmienić kolor włosów to diametralnie (mam jasny brąz). Jednak mimo wszystko przed farbowaniem rozjaśniłam włosy. Efekt cudowny bo wyszedł rudy praktycznie jak na opakowaniu i bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze, jeśli rozjaśnimy włosy przed położeniem faktycznego koloru, to wyjdzie nam coś podobnego do tego, co obiecuje producent :) I jak Ci się ten kolor utrzymuje?

      Usuń
  14. fajny ten kolorek , jakis czas temu wyszlam z ciemnych wlosow i malowalam na rudo wloski strasznie mi sie podobaly jednak ostatnio kupilam farbe ktora tez wpadala w rudy i mial byc ladny rudy tz brazik jednak wyszly prawie ciemno brazowe wrrrrrr szok przezylam :/ tez farby akurat nie uzywalam ale moze sprobuje bo znowu chce miec rudyy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też raz w mojej 'karierze farbowania' przeżyłam szok, z rudej farby wyszły mi brązowe włosy :D ależ byłam zła! A farbę polecam, tania i nie niszczy włosów :))

      Usuń
  15. Pamiętasz może ilu procentowy był utleniacz w tej farbie :P?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie :( Ale zapewne utleniacz taki standardowy był, jak przy farbach drogeryjnych ;)

      Usuń
  16. Jeju powiedz mi gdzie ty tą farbe kupiłaś. Szukam jej już od hohoho i NIEGDZIE jej nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Boski kolor :) Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A w Lublinie nie mogę dostać w żadnym sklepie Rosman, Natura farby tej firmy /używam jej już 4 lata/ mój kolor to jasny złoty brąz/5.3/, farby tej firmy są super!!

    OdpowiedzUsuń

Kochani bardzo dziękuję za każdy komentarz, który tu zostawiacie! To ogromna motywacja dla mnie!

Zawsze odwiedzam blogi, które zostawiły tu ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje ;)!

Obsługiwane przez usługę Blogger.