Wrześniowy haul;)


wrzesień, choć to był miesiąc bardzo 'przecenowy' i 'wyprzedażowy' kupiłam tylko to, co potrzebne :) 

Biedronka:
- zmywacz do paznokci z pompką (zapach niestety przypomina te wersję standardową, ale jest bardziej znośny);
- płyn micelarny 3w1 Eveline

Rossmann:
- szampon do włosów rudych z ekstraktem z henny ISANA
- olejek na rozstępy Babydream (oczywiście kupiony z myślą o włosach i buzi, ma super skład:)
- żel pod prysznic ISANA 
- mydełko Alterra (pachnie przepięknie!) 


to troszkę wcześniejszy zakup, ale również wrześniowy - Delia farba do włosów 7.44 rudy
kolor mam już na głowie, niedługo recenzja :)

***

Pokusiłyście się na jakieś łakocie w ostatnim miesiącu? Coś Was zaciekawiło? Zapraszam do rozmowy:)
19 Komentarze

19 komentarzy:

  1. Makijaż rodem z tropików:) Az poczułam to letnie ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rudości, jak ja bym chciała chociaż raz otrzymać taki kolor jak na fotkach od farby...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to marzenie chyba jest nie do spełnienia :)

      Usuń
  3. Dołączysz do akcji PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dość rzadko się maseczkuję, więc chyba będe musiała odmówić :CC

      Usuń
  4. Ciekawi mnie jak ta farba wygląda na włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się dodać wkrótce post, jak TŻ zrobi mi zdjęcie włosków :D

      Usuń
  5. nigdy nie miałam na oczach pomarańczy ani żółci, ale ciekawa jestem jakbym wyglądała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Great make up, I love the colors you used and you mixed them to perfection, it looks especially good on you. You are really talented and have pretty eyes! Your have a lovely blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha TYLKO TO CO POTRZEBNE kocham to stwierdzenie:P
    w ogóle jestem zbulwersowana, ze nie mam Cię w obserwowanych :D

    Buziaki ARTYSTKO :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny makijaż, uwielbiam takie nasycone barwy :) !

    Obserwuję z miłą chęcią i zapraszam do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektóre dziewczyny używają balsamów babydream do włosów słyszałaś coś o tym Mała :*?

    OdpowiedzUsuń
  11. a wg mnie świetny na jesień bo pasuje do kolorów liści z drzew :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani bardzo dziękuję za każdy komentarz, który tu zostawiacie! To ogromna motywacja dla mnie!

Zawsze odwiedzam blogi, które zostawiły tu ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje ;)!

Obsługiwane przez usługę Blogger.