makijaż: niebieska bryza + wakacyjny haul

Będąc nad morzem miałam czas sfotografować kilka moich makijaży :) I co jakiś czas będę się nimi z Wami dzieliła. Dziś pierwszy z nich:)


makijaż utrzymany w niebieskościach :) Tak na marginesie bardzo dobrze czuję się w tym kolorze :)


użyłam:

-baza pod cienie HEAN
-cienie z paletki Sleek Original
-czarny eyeliner Wibo
-maskara Max Factor 2000 calorie kolor NAVY


Przepraszam Was za zdjęcia, ale dopiero się uczę żeby fotki makijaży miały ręce i nogi :)))
***

Poza tym, chciałabym Wam się 'pochwalić' (to chyba dobre słowo) jak mało podczas pobytu nad morzem kupiłam kosmetyków (ciuchy się nie liczą haha :))


kupiłam:
- odżywkę z ceramidami z My Secret - % kupiona za 3,79
- KOBO fluid matujący - % 13,99
- pędzelek do cieni Essence - 5,99
oraz moje odkrycie :)) - lakiery NTN, każdy po 3zł sztuka.. Ale jakie było moje zdziwienie jak zobaczyłam je na Allegro :) W wielkim skrócie lakiery są fenomenalne, super pigmentacja (tylko jeden lakier z tej całej gromadki smuży i słabo kryje!), szybko schną i mają piękne kolory ;) Jak te mi się znudzą na pewno sobie na Allegro zamówię więcej :) A tak się martwiłam że już ich nigdzie nie spotkam :)

Miałyście do czynienia z którymś z tych produktów? Buziaki :)
19 Komentarze

19 komentarzy:

  1. Moda na niebieskości panuje, gdzie nie zaglądam - coś niebieskiego. Ale lubię i bardzo mi się podoba tak intensywny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no gdzieś czytałam że tej jesieni będzie królował kobalt :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny makijaż i pasuje Ci. Ja siebie nie lubię w niebieskich odcieniach;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny niebieski, ale też bardzo wymagający ;) Wydaje mi się, że masz oczy w kształcie migdałków, jeśli tak, to kreseczka ciut cieńsza powinna być ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kreska za każdym razem wychodzi mi inna :D:) Dzięki za radę:)

      Usuń
  4. świetny makijaż, większość osób powiedziałaby że trzebaby bardziej rozetrzeć ku górze, ale ja uważam że każdy robi tak jak lubi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, ale nie lubię wysoko wycieniowanych cieni :)

      Usuń
  5. ciekawią mnie te lakiery, nie słyszałam nigdy o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nieraz widziałam je właśnie na Allegro, a gdy kupiłam jeden na straganie to się zakochałam :)

      Usuń
  6. Ja jestem ciekawa jak ci sie spisze podkład ;)
    Zapraszam Cie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, bo kupiłam go w ciemno, a potem się okazało że ma słabe recenzje na wizażu:llll

      Usuń
  7. świetny makijaż, pięknie współgra z kolorem włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te niebieskości zwalają z nóg:)Cudownie komponują się z Twoimi oczami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj jakie miłe słowa:D:) Dziękuję Ci;*

      Usuń
    2. Akcja w Douglasie trwa do wyczerpania zapasów,także trzeba się spieszyć;)

      Usuń

Kochani bardzo dziękuję za każdy komentarz, który tu zostawiacie! To ogromna motywacja dla mnie!

Zawsze odwiedzam blogi, które zostawiły tu ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje ;)!

Obsługiwane przez usługę Blogger.