Flos Lek, zel pod oczy ze swietlikiem i babka lancetowata

Kiedy z jedynki przeskakuje nam dwójka w metryce, zaczynamy myśleć o naszych okolicach oczu. Skóra wciąż jest młoda, wolna od bruzd czy zmarszczek, jednak męczące zasinienia czy opuchlizny mogą spędzać sen z powiek. Od czego zacząć profilaktykę przeciwzmarszczkową? Od nawilżającego żelu!


Produkt: Żel ze świetlikiem i babką lancetowatą do powiek i pod oczy
Producent: Flos Lek
Opis: Dla osób ze skłonnością do podrażnień i obrzęków skóry powiek i okolic oczu oraz posiadających wzrok zmęczony sztucznym oświetleniem. Bezpieczny przy szkłach kontaktowych.

Zapobiega powstawaniu tzw. „worków” pod oczami. Likwiduje poranną opuchliznę, uspokaja zestresowaną skórę. Biologicznie aktywne wyciągi roślinne zawarte w żelu pobudzają mikrokrążenie, działają przeciwobrzękowo, przeciwzapalnie i kojąco.

Ulga i ukojenie dla zmęczonych, obrzękniętych okolic oczu. Zdrowa, rozświetlona skóra, bez podpuchnięć wokół oczu.


Skład: Aqua, Pentylene Glycol, Propylene Glycol, Plantago Lanceolata Leaf Extract, Euphrasia Officinalis Extract, Panthenol, Triethanolamine, Butylene Glycol, Chamomilla Recutita Flower Extract, Bisabolol, Carbomer, Glucose, Salvia Officinalis Leaf Extract, Althaea Officinalis Root Extract, Decylene Glycol.Opakowanie: Zgrabny, 10 gramowy słoiczek, plastikowy. Zdecydowanie bardziej praktyczny dla osób bez długich paznokci;) 
Konsystencja: Jak to żelowa - bardzo lekka i szybko wchłaniająca się. 
Zapach: Niczym nie wyróżniający się, nie drażniący, nie utrzymujący się na skórze.


Moja opinia: Na rozpoczęcie swojej przygody z pielęgnacją wokół oczu wybrałam właśnie żel od Flos Lek. Nie spodziewałam się, że jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki zlikwiduje wszystkie cienie pod oczami, jednak koniec końców całkiem mile mnie zaskoczył.
Używałam go zarówno na noc jak i na dzień. Żelowa konsystencja ku mojemu zdziwieniu idealnie sprawdza się pod makijażem. Nie zauważyłam by podkład trzymał się krócej czy bardziej ścierał.
Bardzo dużym plusem jest to, że nie zawiera żadnych konserwantów i parabenów (przez co żel ważny jest tylko 3 miesiące od otwarcia) Jednak przy jego niskiej cenie to nie jest jakimś dużym minusem;) (choć ciężko go zużyć, jest bardzo wydajny!)
Jak z działaniem na dłuższą metę? Niestety żel nie przyniósł żadnych spektakularnych efektów pod moimi oczami;) Na pewno można liczyć na lekkie likwidowanie porannej opuchlizny oraz efekt nawilżenia. Z workami nie poradził sobie kompletnie.
A na marginesie: Osobiście mam dość duży problem z przesuszonymi policzkami (mimo peelingów mam ciągle "suche skórki") ostatnio zaczęłam nakładać niewielką ilość tego żelu na policzki, do wchłonięcia. Na to nakładam podkład... i chyba w końcu pozbyłam się podnoszących skórek pod makijażem :) Jestem zachwycona efektem!

plusy: 
+ dobre nawilżenie
+ współpraca z makijażem
+ wydajność
+ cena (ok. 7pln)

minusy: 
- opakowanie (ale wiem, że jest dostępna wersja w tubce i taką właśnie następnym razem kupię)
- nie spełnia w 100% obietnic producenta (zapobieganie worków pod oczami)

Czy i Wy zaczęłyście już dbać o swoje okolice oczu?:) Co polecacie innego do wypróbowania? :) 

17 Komentarze

17 komentarzy:

  1. Hm ciekawi mnie ich działanie dla oczu zmęczonych sztucznym światłem - mój chłopak ma z tym problem. Może spróbuję mu to wcisnąć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas temat męskiej pielęgnacji jest tematem z typu ciężki kaliber:)) Ale może Tobie się uda! :)

      Usuń
  2. Swego czasu stosowałam i powiem szczerze, że dobrze wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żel pod oczy z FLOS LEK działa cuda! Używam i uwielbiam to :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooooo, brzmi zachęcająco. Chyba czas zacząć stosować kremy pod oczy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam, żel pod oczy z araniką z flosleku i kompletnie nic nie działa... :-/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go i świetnie się spisywał ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesty nic takiego nie stosuję ;c

    Miłego wtorku ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ju kilka opakowań i od czasu do czasu do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo czasu spędzam przed komputerem, dlatego chętnie sięgam po żele ze świetlikiem:) Przynoszą ulgę zmęczonym oczom, aczkolwiek nie radzą sobie z workami. Mimo to jestem z nich zadowolona. Muszę kiedyś wypróbować żel marki Floslek. Czytałam o nim wiele dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przedziale cenowym nic lepszego nie dostaniemy :)

      Usuń
  10. Ja bardzo lubie żele z Flos-leku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten żel jest moim pierwszym, ale na pewno nie ostatnim :)

      Usuń
  11. Też używam tego żelu i bardzo go lubię :) Jest bardzo wydajny, a wydaje się, że jest go tak malutko w słoiczku :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna konsystencja i cena! wygladza i rozswietla oczy ;) polecam cala ta marke, ma bardzo dobre produkty. super lagodzi podraznienia;)

    OdpowiedzUsuń

Kochani bardzo dziękuję za każdy komentarz, który tu zostawiacie! To ogromna motywacja dla mnie!

Zawsze odwiedzam blogi, które zostawiły tu ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje ;)!

Obsługiwane przez usługę Blogger.