Planeta Organica, Aleppo Shampoo do wszystkich rodzajów włosów

Produkt: Odżywczy szampon z Aleppo, do wszystkich rodzajów włosów
Producent: Planeta Organica (Pervoe Reshenie)
Opis: Szampon z Aleppo odkrywa tajemnicę pięknych włosów arabskich kobiet, przenosi nas w atmosferę wschodniej baśni. Tworząc szampon z Aleppo posłużyliśmy się dawną, niezmienianą od stuleci recepturą. Szampon zawiera organiczną oliwę z oliwek, ekstrakt z owocu figi, czarny kminek i różę damasceńską.
Zawiera certyfikowane organiczne składniki. Nie zawiera SLS i parabenów. 
 
Składniki aktywne:
- Organiczna oliwa z oliwek (Organic Olea Europaea Fruit Oil) - zawiera witaminy A, B, C, D, E, F, K, wiele minerałów, aminokwasów, białek i antyseptyków. Tak cenny zestaw aktywizuje pracę gruczołów łojowych, dając włosom wszystkie niezbędne dla ich zdrowia substancje.
- Owoce figi (Ficus Carica (Fig) Fruit Extract) - bogate w witaminy A i C, zawierają ficynę -roślinny enzym, pektyny, cukry i polisacharydy, dzięki czemu intensywnie odżywiają, zmiękczają włosy i odnawiają ich strukturę.
- Czarny kminek (Nigella Sativa Seed Extract) - dodaje włosom miękkości, nasycając skórę głowy przeciwutleniaczami.
- Róża damasceńska (Organic Rosa Damascena Flower Oil) - podtrzymuje optymalny bilans nawilżenia włosów, chroniąc je przed skutkami promieniowania UV. 



Skład: Aqua with infusions of: Organic Olea Europaea Fruit Oil, Ficus Carica (Fig) Fruit Extract, Nigella Sativa Seed Extract, Organic Rosa Damascena Flower Oil (róża damasceńska), Cedrus Atlantica Bark Oil (cedr atlantycki), Thymus Vulgaris Oil (tymianek), Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil (olej z pestek winogron), Crocus Sativus Oil (szafran); Magnesium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Decyl Glucoside, Potassium Olivate, Glycol Distearate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Sodium Chloride, Parfum, Citric Acid 


Rosyjskie kosmetyki wyrosły jak grzyby po deszczu, nagle cała blogosfera oszalała na ich punkcie. Kiedy dzięki Skarbom Syberii stanęłam przed wyborem czegoś z tego asortymentu bardzo się ucieszyłam, że w końcu i ja będę mogła wypróbować je na własnych włosach. O Planeta Organica czytałam nieraz, i to właśnie na ten szampon między innymi się zdecydowałam. Pompka, jest to zdecydowanie coś, co przykuwa w nim najbardziej uwagę. Bardzo, ale to bardzo dobre rozwiązanie jeśli chodzi o szampony! Wyciskasz tyle ile potrzebujesz, bez zbędnego przechylania butli.

Szampon zawiera organiczną oliwę z oliwek, ekstrakt z owocu figi, czarny kminek i różę damasceńską.Wszystkie te składniki komponują się w jedną, orientalną woń, która jest bardzo mocna - czy przeszkadza? Mnie osobiście nie, jednak dla niektórych to może być minus. Zapach utrzymuje się na włosach do kilku godzin! 
Tak na marginesie - zapach porównywalny jest z Oriflame Enigma - nuta zapachowa jest wręcz identyczna :) 

Konsystencja odpowiednia dla szamponu - nie jest ani za rzadki, ani za gęsty. Niestety nieco gorzej z pienieniem się - jednak łatwo można to obejść dzięki metodzie kubeczkowej. Mimo swojego bogatego składu nie obciąża kosmyków. Nie zauważyłam również by przyspieszał przetłuszczanie się włosów (co często się zdarza w treściwych szamponach).

Skóra głowy również pozytywnie na niego zareagowała - nie odnotowałam żadnego łupieżu czy późniejszego pieczenia. Włosy po szamponie Aleppo są naprawdę w dobrym stanie - po kilkutygodniowym użytkowaniu zdecydowanie lepiej się rozczesują, nie plączą się i dobrze się układają. Jest to jeden z lepszych, naturalnych szamponów z którymi miałam do czynienia. 

Wydajność jest całkiem na plus - mimo, że butelka ma 280ml starcza na dość długo (przez ponad miesiąc nie zużyłam jeszcze połowy) 

Dostępność? Skarby Syberii - bezpośredni link 
Cena? Aktualnie na Skarbach Syberii jest na promocji za 12,90pln.. grzech nie wypróbować ;) 

Co sądzicie o rosyjskich kosmetykach? Lubicie? Polećcie mi swoje perełki! 
13 Komentarze

13 komentarzy:

  1. Masz rację grzech nie wypróbować, a tu pustka w portfelu ;-p

    OdpowiedzUsuń
  2. Szamponu nie miałam ale mam balsam aleppo, który stał się moim włosowym hitem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie szukam szamponu z fajnym składem i nie wykluczam że to będzie ten :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten szampon, ale czeka cierpliwie na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gdyby nie to że mój łeb ma skłonności do łupieżu,chętnie bym go wypróbowała,bo opis brzmi zachęcająco :)z rosyjskich kosmetyków póki co miałam krem do twarzy Baikal,bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kremy też mnie kuszą! A szampon warto wrzucić przy okazji do koszyka, wątpię by zrobił krzywdę :)

      Usuń
  6. Czytałam o nim masę dobrego, ale sama jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam marokański szampon z PO i mam ochotę na dużo więcej! :) teraz używam tybetańskiego balsamu do włosów i jestem bardzo ciekawa, jak sprawdzi się na moich włosach po dłuższym czasie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam balsam Aleppo i jest bardzo fajny :) Moim ulubieńcem rosyjskim jest czarna marokańska maska do włosów- bóstwo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam z niego bardzo zadowolona :) Mam ochotę wypróbować inne kosmetyki do włosów z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo długo się nad nim zastanawiałam, al ostatecznie zakupiłam wersję fińską i świetnie się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń

Kochani bardzo dziękuję za każdy komentarz, który tu zostawiacie! To ogromna motywacja dla mnie!

Zawsze odwiedzam blogi, które zostawiły tu ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje ;)!

Obsługiwane przez usługę Blogger.