Niekosmetycznie - z miłości do buldogów!

Szafiarką nigdy zostać nie chciałam - figura nie ta, a i ciuchy ciągle te same, ulubione. Choć zabawa z modą nie jest mi bardzo obca, zdecydowanie pewniej się czuję pisać o kosmetykach. 

Zimę jaką mamy, każdy widzi... Ale mnie osobiście to nie przeszkadza! Czekam z utęsknieniem na prawdziwą wiosnę, tą kalendarzową, z budzącą się do życia przyrodą. Przy okazji ostatniego spaceru zrobiłyśmy trochę zdjęć z Panienką Mi. Chciałabym Wam pokazać, jaka nowość ostatnio zagościła w mojej szafie. 

Fioła na punkcie buldogów mam już od dłuższego czasu, więc kiedy tylko zobaczyłam tą przesłodką torebkę z tym motywem nie mogłam przejść obok niej obojętnie...
Obawiałam się, że okaże się za mała (nie przepadam za torebkami, w których mieści się tylko portfel i chusteczki) ale zostałam mile zaskoczona! Śmiało zmieścił się w niej portfel, a nawet lustrzanka :) 

Stylizacja żadna, po prostu na co dzień teraz śmigam w ulubionej parce i kominie. Grunt to wygoda!

this product was sent to me for review / produkt ten został mi wysłany do recenzji

Torebka jest naprawdę porządnie wykonana. Pokryta eko-skórką, zapinana na zamek. W środku znajdują się dwie małe kieszonki na telefon, oraz jedna na zamek. Regulowany pasek to też ważny atut - każda z Nas może dopasować ją wedle własnych potrzeb.

Torebkę znajdziecie pod tym linkiem. / You can find this bag here

http://www.rosegal.com/
Polecam Wam zapoznanie się z ofertą Rosegal - poza efektownymi torebkami mają w asortymencie mnóstwo biżuterii czy ciuszków Vintage. Słodkie sukienki również zasługują na odrobinę uwagi! Co ważne - Rosegal oferuje bezpłatną wysyłkę :)

Co o niej myślicie? :)
18 Komentarze

18 komentarzy:

  1. Przesłodka jest ta torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już zachorowałam na tego pieska <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, jest cudna!

    Mam to samo... rzadko można u mnie zobaczyć ciuch... rzadko je kupuję, bo ciągle mi się wydaje, że wszystko na mnie źle wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja raczej z częstotliwością kupowania ciuchów problemów nie mam, aż powiedziałabym że za często coś trafia w moje łapki :D

      Usuń
  4. Cudna, oryginalna i fikuśna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka jest prześliczna ♥

    ♥ niikablog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaaaaki słodziak - tylko przytulać:) Chętnie zerknę na sklep - lubię Vintage, chociaż rzadko coś kupuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna torebeczka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna!
    Mam z tego sklepu bluzę i ją uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale oryginalna torebka :D podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna torebeczka, coś innego, niż zwykle widujemy na ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebeczka jest rewelacyjna. Pierwszy raz taka widzę i bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Faaajna! Ja bym chciała taką kocią :D

    OdpowiedzUsuń

Kochani bardzo dziękuję za każdy komentarz, który tu zostawiacie! To ogromna motywacja dla mnie!

Zawsze odwiedzam blogi, które zostawiły tu ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje ;)!

Obsługiwane przez usługę Blogger.