Dermedic, Emolient linum - łagodny szampon dla wrażliwców


Produkt: Emolient Linum - szampon do włosów chroniący skórę
Producent: Dermedic
Opis: Szampon zalecany jest do mycia włosów osób z problemem skóry atopowej i bardzo suchej również z objawami łuszczycy. Jego delikatna formuła ze specjalnym układem środków myjących nie podrażnia i nie wysusza wymagającej, suchej skóry głowy i twarzy jednocześnie skutecznie myjąc włosy. Wygładza i zmiękcza skórę – Olej lniany, bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe: Omega 3, Omega 6 i Omega 9 skutecznie pielęgnuje skórę skłonną do spękań i zapaleń. Olej lniany ma pozytywny wpływ na gojenie ran. 

Poprawia kondycję nawet wyjątkowo wysuszonej skóry głowy 
– Betaine z Polyquaternium-7 ma właściwości kondycjonujące skórę i włosy. 
Łagodzi uczucie swędzącej skóry głowy - zastosowany w recepturze czynnik przeciwświądowy Polyquaternium-7 przynosi ulgę osobom zmagającym się z uporczywym świądem skóry.
Do codziennego stosowania również dla dzieci powyżej 3-go roku życia.
  • Nie szczypie w oczy  
  • Odbudowuje warstwę ochronną skóry głowy 
  • Łagodzi 
  • Delikatnie myje.
ZALECANY DO: mycia włosów osób ze skórą bardzo suchą i atopową, również z objawami łuszczycy.


Opakowanie: Twarda, plastikowa butla, z wygodnym dozownikiem. Jednak gdy szampon się skończył to ciężko było wydobyć produkt do końca.

Konsystencja: Przypomina rozrzedzony żel. Bardzo wygodna w stosowaniu. Nie rozlewa się na dłoni :) 
Zapach: Bardzo delikatny, nienachalny. W końcu to produkt dla wymagającej skóry. 
Wydajność: Dość dobra.


Moja opinia: Szampon bardzo pozytywnie mnie zaskoczył! Przy niewielkiej ilości pieni się jak szalony, dokładnie oczyszcza włosy nie powodując rewolucji na skórze głowy! Osoby z dużymi problemami skórnymi na pewno go docenią bardziej niż ja. Osobiście nie cierpię na żadną z wymienionych przez producenta dolegliwości. 
Moje włosy lubią wszelakie szampony bez SLS na przodzie składu. Problem plątania kłaczków zostaje rozwiązany poprzez najzwyklejszą odżywkę. Podczas użytkowania szamponu Dermedic moje włosy zdecydowanie wolniej się przetłuszczały. To baardzo cenię w szamponach! 
Ogromnym plusem jest łagodny skład. Czego chcieć więcej :) 

Pojemność: 200ml
Cena: ok 15-20zł
Dostępność: Słaba, apteki z asortymentem Dermedic, internet 

Warto mieć na względzie ten szampon jeśli szukacie pielęgnacji bez SLSów i innych szkodliwych składników. Osobiście na pewno kiedyś do niego powrócę :) 

Miałyście do czynienia z tym szamponem? :) 
13 Komentarze

13 komentarzy:

  1. Mnie ostatnio dopadło włosomaniactwo. :D chętnie bym spróbowała tego szamponu, jakbym miała możliwość gdzieś go zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam podobny szampon Emolium, ale jakoś go nie ukochałam.
    Z tej serii Dermedic (Dermedic jest całkiem nieźle dostępny w "moim" SuperPharm i osiedlowej aptece) miałam kilkanaście próbek balsamu do skóry atopowej - bardzo dobre wrażenie zrobił na mnie ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć że ta marka jest w SP! Jednak i do SP nie jest mi po drodze, a szkoda...

      Usuń
  3. O widać, że dobry szampon ;) Chociaż nie mam problemów ze skórą głowy to z chęcią wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie próbowałam tego szamponu,ale mam dwa produkty tej marki i są super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja musze koniecznie zobaczyć co jeszcze mają w ofercie :)))

      Usuń
  5. Nie znam, w sumie pierwsze słyszę o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten szampon, ale jeszcze go nie używałam...
    Świetna recenzja

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    U mnie KONKURS :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na razie znalazłam chyba swój idealny szampon, ale jeśli mnie zawiedzie to chętnie ten zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam i bardzo polecam- mycie włosów co 5 dni i to bez jakiś przetłuszczających rewolucji: lubię to! Szkoda tylko, ze taki słabo dostępny! :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten turban by mi się przydał :) Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga oraz do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani bardzo dziękuję za każdy komentarz, który tu zostawiacie! To ogromna motywacja dla mnie!

Zawsze odwiedzam blogi, które zostawiły tu ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje ;)!

Obsługiwane przez usługę Blogger.