Makijaż: morelkowy dzienniaczek by Au naturel Sleek


Dziś kolejny makijaż :) Dopiero oswajam się z paletką Au naturel ze Sleeka, więc cudów niema. Ot, dzienniaczek w kolorach lekkiej moreli (bardzo przyjemny kolor na żywo!)





No i tak to się prezentuje w całości :D Rano jest naprawdę małoo czasu żeby jeszcze pamiętać o zdjęcia na bloga.. Na pewno wiecie o czym mówię :D
Do makijażu użyłam:


twarz: podkład KOBO, puder SYNERGEN, róż BUTTERFLY
oczy: baza pod cienie HEAN, cienie Au Naturel SLEEK, eyeliner ASTOR, rusz do rzęs ORIFLAME
usta: matowa pomadka MANHATTAN (brak na zdjęciu, ale recenzja będzie!:D)

I jak Wam się podoba?? :))
35 Komentarze

35 komentarzy:

  1. wiem o czym mówisz,bo też nie robię rano zdjęć ;D ładnie Ci wyszło tylko trochę bym roztarła górne granice jeszcze. kreska też niezła. skromna, ale ładna ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze boje się, że przesadzę z tym roztarciem górnych granic :D
      dzięki :)

      Usuń
  2. Przepiękne oczy ;)

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bony na buty ;)
    Warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kreseczka. Ładnie Ci w tym makijażu
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny makijaż :) no i piękna kreska! ja takiej nie potrafię i zazdroszczę każdemu, kto taką zdolność posiada :P mam tę paletkę i muszę coś z nią pokombinować podobnego.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, trzeba ćwiczyć do upadłego, niema niestety recepty na idealną kreskę:(
      Chętnie zobaczę rezultaty:)

      Usuń
  5. Uwielbiam brązy, więc makijaż jest dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od niedawna też się z nimi polubiłam, zawsze omijałam brązy szerokim łukiem :D

      Usuń
  6. Makijaż w moich ulubionych kolorkach, więc jak mógłby nie przypaść mi do gustu? :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny makijaż, a kreska idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny naturalny makijaż, ale jakaś skrzywiona bazarowa jestem i oczy mi się święcą albo na paletkę acid albo curacao ;)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Curacao od ponad roku i namiętnie jej używam :)

      Usuń
  9. jakim konkretnie tuszem od Oriflame malowałaś oczka :):)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oriflame Maxi Lash Mascara:)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź :)
      jakby udało Ci się robić recenzję tego tuszu, chetnie poczytam :)
      Pozdrawiam, spokojnej nocy :)

      Usuń
  10. Piękny makijaż:) jak ja chce mieć ta paletę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jak tylko będziesz miała okazję to bierz i nie zastanawiaj się!!:)

      Usuń
  11. makijaż bardzo ładny, a kreska perfekcyjna! bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam w tej chwili komputer w naprawie, więc i aparat leży nie używany, Manicure i zdjęcia zrobię na dniach i na pewno pokażę Wam efekty, bo sama jestem ich bardzo ciekawa :))

    Ta paletka cieni sleek jest rewelacyjna ! najlepsza ze wszystkich :) zdecydowanie moje kolory, naturalne brązy beże. Ja ciągle się nią zachwycam, ale nie kupuję, bo nie używam prawie w ogóle cieni do powiek :D Mam dużo różnych paletek, ale leżą nie używane :))

    OdpowiedzUsuń
  13. nie lubie tej paletki :( ale makijaz piekny nia wyczarowalas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja poproszę taki makijażyk <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Uwodzicielskie w dziennym makijażu hehe :D
      Dzięki!

      Usuń
  16. Kreska świetna! :D
    i cały makijaż bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo świetnie ci to wyszło,naprawdę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię ten podkład Syndrygen :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani bardzo dziękuję za każdy komentarz, który tu zostawiacie! To ogromna motywacja dla mnie!

Zawsze odwiedzam blogi, które zostawiły tu ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje ;)!

Obsługiwane przez usługę Blogger.