Jak kupować na eBay? #1: Zakładamy Konto PayPal


zakładamy konto PayPal 

Temat bardzo na czasie! Bo której z Nas nie kuszą te tanie bibeloty - pędzle, futerały, portfele, akcesoria, często podróbki znanych nam doskonale firm, ale dlaczego by nie wypróbować jajeczka Beauty blender za jednego dolara? Jeśli tylko posiadacie konto w banku, bądź możecie skorzystać np. z konta mamy (absolutnie za jej zgodą!) to naprawdę nic nie stoi na przeszkodzie :) 
Dziś postaram się wyjaśnić krok po kroku jak założyć konto PayPal oraz jak połączyć je z normalnym kontem bankowym. 

1. Wchodzimy na Paypal.com, klikamy na wielki niebieski przycisk "załóż darmowe konto
2. Wybieramy nasz Kraj "Polskę" oraz język w jakim chcemy się posługiwać, na pewno jest to również "polski" :)
niżej wybieramy wariant "PayPal dla Ciebie" dalej - analogicznie - "rozpocznij".
3. pojawia nam się formularz do wypełnienia:
gdy wypełnimy wszystkie pola przechodzimy dalej! 
4. Pojawia nam się "zabezpieczenie graficzne" to nic innego niż ochrona przed botami - przepisujemy kod i lecimy dalej.
5. Czekamy aż na nasz e-mail przyjdzie mail potwierdzający. Gdy przyjdzie, w treści będzie przycisk "powiąż
klikamy go, i jednocześnie wpisując hasło na nowo otwartej karcie potwierdzamy nasz e-mail! 
6. Uzupełniamy "pytania pomocnicze" oraz nasze obywatelstwo. Klikamy "prześlij
7. System przekierowuje nas z powrotem w to miejsce:
klikamy na "przejdź do strony moje konto".. i przed naszymi oczami otwiera się gotowy PayPal! viola! :)
By móc zacząć z niego korzystać pełną gębą musimy.... 



ZWERYFIKOWANIE KONTA
1.
2.

3.

po kliknięciu "kontynuuj" PayPal wyśle nam trzy przelewy z małymi nominałami (1gr, 5gr czy 10gr) 
w celu całkowitej weryfikacji konta później po prostu musimy podać ile groszy było w danym przelewie.

Na te przelewy czasami trzeba poczekać kilka dni, niema się co niecierpliwić. 



WPŁATA ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH NA KONTO PAYPAL
1.

2.
Wybieramy swój bank, oraz kwotę, jaką chcemy przelać na konto PayPal. 
następnie zaznaczamy fajke że akceptujemy no i klikamy "dalej" :) 

3. 
Na następnej stronie PayPal przekazuje ważne informacje, jeśli przelewasz 
pierwszy raz zapoznaj się z nimi. Klikamy "dalej"

4.

5.

6.
System przekierowuje nas do strony naszego banku, gdzie wystarczy się zalogować 
i zrobić najzwyklejszy przelew! KONIEC :) 


--------------------------------------------------------------------------------------------
zalety PayPal:
- kontrahenci nie widzą Twojego faktycznego numeru konta
- szybkość wpłat, bezpieczeństwo (w razie gdy towar do Ciebie nie dotrze PayPal zwraca Ci z powrotem środki na konto) 
- możliwość zakupów na całym świecie :) 

Jesteście przekonane do zakupów międzynarodowych? A może już dawno korzystacie z tego systemu? :) Piszcie jak to jest u Was! 
Na dniach kolejna notka jak zacząć przygodę ze stricte zakupami na eBay Polska. Stay tuned! 
43 Komentarze

43 komentarze:

  1. Ja nigdy nie laduje konta na karcie PayPal.
    Nie chce nikogo w blad wporowadzac bo nie pamietam juz jak to bylo ale konto PayPal mam powiazane z karta kredytowa i tylko ja laduje.
    Z ebaya i PayPala korzystam od lat i cenie sobie bardzo wygode ale...no wlasnie zawsze musi byc jakies ale....
    W Polsce malo jest rozpowszechniona.
    Chocby te wszystkie licytacje dla potrzebujacych dzieci.
    Dwa razy juz pomagalam i tylko i wylacznie bylo to mozliwe dzieki grzecznosci Dress you up.
    Jeszcze jeden przyklad. Baobab fundacja po Drugiej niestety nie ma skonfigurowanego konta ze swiatem :(.
    Takze PayPal jak najbardziej na ebayu. Niestety w Polsce jest bardzo ograniczona i nie rozpowszechniona.
    Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - w Polsce zdecydowanie PayPal przydaje się głównie do korzystania z eBay.. ale miejmy nadzieję że w niedługim czasie się to zmieni!

      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Co najmniej raz w tygodniu kupuje coś na ebay, bez paypala ani rusz, z tego względu, ze wplata jest ekspresowa, a tez jeżeli sprzedający nie wywiąże się z umowy, łatwo jest odzyskać pieniądze. Myślę, ze w Polsce nie jest to rozpowszechnione bo opłaty są zbyt duże, kupujący nie ponosi opłat, ale sprzedający oprócz opłat za wystawienie towaru musi zapłacić koszty paypal gdzie jest to min. 50 centów- w PL 2zl. Idac tym tropem sprzedając coś za 5 zł sprzedający ponosi koszty za wystawienie np 1.5zl i paypal 2 zl wiec zarabia cale nic. Dlatego Polska ma kilka własnych systemów podobnych, niestety działających tylko w kraju.
    Konto paypal można tez powiązać ze swoim kontem bankowym tak, ze pieniądze będą pobierane z konta automatycznie bez potrzeby doładowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście masz rację Ladyincolors:) W notkach u siebie skupiam się na zakupach poprzez PayPal.. jak ktoś zacznie się bawić w sprzedaż będzie dokładnie wiedział że koszty, małe, ale na dłuższą metę znaczące są, i trzeba je ponieść :)

      Usuń
  3. Spadłaś mi z tym postem jak z nieba! Właśnie chciałam zamówić nowe ubranko dla mojego telefonu na ebay'u ale totalnie nie ogarniam tego PayPala... Także dzięki wielkie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ciesze się! Na prawdę to nic trudnego, niedługo pojawi się nastepna część co i jak:)

      Usuń
  4. Jejku, jaki przydatny post! Dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu ktoś zrobił o tym porządny post :* Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja od dawna korzystam z paypal; dzieki paypal moge robic zakupy nie tylko na ebay ale na wielu innych stronach min asos.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście - PayPal obsługiwany jest na prawie wszystkich większych stronach zagranicznych:)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. O rany to tak jak ja, spróbowałam raz i przepadłam ♥

      Usuń
  8. czy jak się założy konto na ebay i wystawi swoje produkty do sprzedaży, to czy ebay pobiera jakiekolwiek prowizje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, wszystkie oplaty sa widoczne podczas wystawiania przedmiotu.

      Usuń
  9. Ooo dzięki, post się przyda! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydatna instrukcja - póki co używam konta chłopaka, ale chyba w końcu trzeba będzie założyć własne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie że tak! Zwłaszcza że to nic nie kosztuje :)

      Usuń
  11. Bardzo przydatny post:) Ja już mam co prawda konto Paypal, ale czekam na kolejne instrukcje ;)

    Obserwuję :))

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brak w poście informacji, czy za utrzymanie konta PayPal trzeba coś płacić, oraz jak wygląda procedura rezygnacji z konta Paypal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytuję: "1. Wchodzimy na Paypal.com, klikamy na wielki niebieski przycisk "załóż darmowe konto" "- samo przez się mówi, że jest to darmowe konto, za utrzymanie również nie pobierane są żadne opłaty.

      Post ma na celu pokazania jak zacząć korzystać z PayPal i eBay, a nie jak z niego zrezygnować:) nie sądziłam że informacja o rezygnacji z tego konta komuś by się przydała.

      Usuń
  13. Mam pytanko Gdy mam w koncie bankowym wpisane pierwsze imię, drugie imię i nazwisko czy w koncie pay pal też musi być drugie imię .? czy wystarczy pierwsze i nazwisko .?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście też mam dwa imiona i nie wpisywałam w PayPalu tego i nie ma problemu :)

      Usuń
  14. Bardzo ciekawy i pomocny art dla poczatkujacych. Konfiguracja paypal moze byc na prawde zmudna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, można się pogubić! Ciesze się że moglam pomóc :)

      Usuń
  15. Jeśli podczas weryfikacji konta, gdy podajemy dwie sumy pieniężne, które Paypal nam przesłał na konto bankowe, i nie mam takiej opcji jak "Potwierdź rachunek bankowy" to w jaki inny sposób, mogę to zrobić? Czy poprzez przelew błyskawiczny i sumowanie tych dwóch przelewów, weryfikacja powiedzie się?


    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam, mam pytanie czy z PayPal można zrobić "skarbonkę", czy jak doładuję konto to muszę od razu coś kupić?

    Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest zależne od siebie, więc oczywiście że pieniądze wpłacone na PayPal mogą leżeć nietknięte :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za pomoc i dzięki Tobie właśnie zdobyłam się na odwagę by mieć takie coś jak PayPal więc biorę się za zakładanie konta :)

      Usuń
    3. Warto mieć PayPal, zwłaszcza że jest darmowy, a przydaje się w różnych sytuacjach np. kiedy nie chcemy podawać komuś numeru konta:) W razie jakichś problemów śmiało pisz, w miarę możliwości pomogę!:)

      Usuń
    4. Jeszcze jedno pytanie swoje konto używam do samych przelewów internetowych i nie mam do niego karty debetowej czy też kredytowej czy mogę powiązać mimo to swoje konto bankowe z PayPal?

      Usuń
    5. Ok już dałam radę nie doczytałam do końca...he he he :P Tak więc dziękuję i teraz tylko czekam na przelew i potwierdzenie konta bankowego :) raz jeszcze dziękuję i pozdrawiam :) no i przy okazji SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU :)

      Usuń
  18. A ja mam takie pytanko, moze glupie :) ale czy te pieniazki na paypalu zmieniaja walute jak chce cos kupic np. w dolarach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zostaną przeliczone na odpowiednią walutę z aktualnym kursem:)

      Usuń
  19. witam,mam pytanie,mieszkam chwilowo w Anglii,mam polska karte Visa i na niej pieniadze oczywiscie polskie,chcialam zalozyc konto PayPal zeby zrobic zakupy na Ebay,niestety nic z tego poniewaz angielskie karty maja inny wyglad,i nie moglam tam wpisac swojego nr.konta stad moje pytanie czy moge sie zarejestrowac na polskiego PayPal(wzor podalas) i zrobic w Angliizakupy na Ebay,czy PayPal zmieni walute?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej:)
      Zasada jest taka, że dane na Paypalu muszą pokrywać się z tymi na dodanej karcie (tak PP przeprowadza weryfikację). Chyba nie da się dodać drugiej karty do jednego konta.

      Z tego co piszesz wynika, że najprościej będzie założyć nowe konto PayPal angielski. Wtedy na pewno nie będzie problemu z dodaniem karty i jej zweryfikowania i co za tym idzie z kupowaniem na eBay :)

      Oczywiście PayPal przeliczy pieniądze na odpowiednią walutę z aktualnym kursem:)

      Usuń
  20. Na Ebay do płatności stosowany jest tylko PayPal. Ja osobiście jednak preferuję https://www.cashbill.pl/integracja/integracja-platnosci-online-selly bo już dawno się do niego przekonałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nigdy nie kupowałem na tym portalu aukcyjnym, ale chyba się kiedyś zdecyduję. W sumie mam już kartę walutową przedpłaconą https://www.igoriacard.com/karta-przedplacona-na-wakacje dzięki której jestem w stanie płacić za granicą w walucie jaka tam obowiązuje. Dlatego stwierdzam, że tego typu rzeczy powinien mieć każdy z nas kto chociaż raz w roku wyjeżdża za granicą na wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Kochani bardzo dziękuję za każdy komentarz, który tu zostawiacie! To ogromna motywacja dla mnie!

Zawsze odwiedzam blogi, które zostawiły tu ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje ;)!

Obsługiwane przez usługę Blogger.