Alterra, nawilżająca odżywka - granat i aloes


Produkt: Feuchtigkeits - Spulung Granatapfel & Aloe Vera / Nawilżająca odżywka `Granat i aloes`
Producent: Alterra
Opis: W odżywce zostały wykorzystane wybrane składniki najlepszej jakości. Wysokowartościowa kompozycja roślinna z ekstraktem z aloesu, granatu i kwiatu akacji pielęgnuje, nawilża oraz wzmacnia zmęczone, suche i zniszczone włosy.
Produkt:
- wolny od syntetycznych barwników, aromatów i konserwantów,
- bez silikonów, parafiny i innych produktów naftowych,
- przebadany dermatologicznie,
- wegański.


Skład: Aqua, Alcohol*, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Glycine Soja Oil*, Punica Granatum Seed Oil*, Ricinus Communis Oil*, Punica Granatum Extract*, Aloe Barbardensis Extract*, Acacia Farnesiana Extract*, Lauroyl Sarcosine, Sodium Lactate, Hydroxyethylcellulose, Carthamus Tinctoris Oil*, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronellol**, Citral**,
* Składniki z certyfikatem rolnictwa ekologicznego
** Naturalne olejki eteryczne

    (wizaz.pl) 
Cena: ok. 6,99pln / 200ml


Opakowanie: Bardzo wygodne, odżywka stoi na zatyczce, przez co produkt cały czas jest na dole, nie trzeba strzepywać;) Plastikowa butelka opatrzona jest w zamknięcie na klapkę, co również ułatwia współpracę z produktem.

Konsystencja: Bardzo treściwa i zbita, jak na odżywkę! Śmiało można by ją nazwać maską, jest tak gęsta. Kolor mleczny.

Szalenie wydajna! Niewielka ilość wystarczy by pokryć włosy :)

Działanie: Włosy po niej są wyczuwalnie nawilżone, dociążone ale nie oblepione. Już rozumiem skąd te zachwyty na wizażu! Każda włosomaniaczka powinna choć raz jej wypróbować. 
Stosunek ceny do jakości: rewelacyjny! Odżywka na długo zagości w mojej łazience.

Wielkim plusem również jest jej skład. Wykonana z samych naturalnych składników, przyjaznych dla wegan. Zapach delikatny, nienachalny:) 

Miałyście z nią do czynienia? Lubicie kosmetyki Alterry? Polećcie mi swoje perełki! 
Ściskam! 

---------------------------------------------------------------------------------------------
Aktualnie do 24.08 wyleguję się nad polskim Bałtykiem:) Chcesz być na bieżąco? Chcesz się skontaktować? Złapiesz mnie na Facebooku
20 Komentarze

20 komentarzy:

  1. miałam tą odżywkę i bardzo się z nią polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą odżywkę, maska z tej serii może się przy niej schować :) Testowałam już oba produkty :) Aktualnie zaczynam już drugie opakowanie tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tą odżywkę, jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ją w zeszłym roku i się u mnie nie sprawdziła,ale zamierzam ponownie ją kupić bo stan moich włosów się zmienił więc może tym razem im podpasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam odżywki, ale kilka produktów z tej firmy przypadło mi do gustu np szampon z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O wiele bardziej wolę jej siostrę maskę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę ją wypróbować. Jeszcze nie miałam żadnego produktu Alterry :_

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedna z moich ulubionych odżywek! Jest cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam i byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Alterry jeszcze nic nie miałam, ale wygrać w moim rozdaniu można było ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam i zamierzam jeszcze do niej wrócić, faktycznie jest świetna;)
    Tylko wydobycie końcówki odżywki ze środka jest nieco uciążliwe;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze z nią styczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. po tej recenzji chyba też się skuszę. :)
    __________________________________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam i bardzo polubiłam, musze do niej wrócic! :)
    Pozdraiwam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. już dawno nie używałam kosmetyków alterry, chociaż kiedyś miałam maskę z tej linii z granatem i niestety mocno obciążała mi włosy. może kiedyś jeszcze sięgnę po odżywkę :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja raz miałam z Alterry szampon i nigdy więcej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam, mam i wracam za każdym razem jak się kończy:)Jest: tania, dobra, wydajna i zapach nie jest ciężki co lubię:)

    OdpowiedzUsuń

Kochani bardzo dziękuję za każdy komentarz, który tu zostawiacie! To ogromna motywacja dla mnie!

Zawsze odwiedzam blogi, które zostawiły tu ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje ;)!

Obsługiwane przez usługę Blogger.