Oferta Biedronki na wiosnę 2013!

Od jutra tj. 04 kwietnia wchodzi do Biedronki nowa oferta kosmetyczna:) Pomyślałam że nie każdy śledzi na bieżąco nowe gazetki, a pojawiło się kilka produktów wartych uwagi!


 Na co według mnie warto zwrócić uwagę?:) 

 
(1) żel do mycia twarzy BeBeauty, świetny produkt, ja sama muszę właśnie kupić wersję micelarną :)
(2) płatki kosmetyczne - te są moimi faworytami! Mocne, nie rozlatują się w rękach, nie podrażniają.
(3) o tych peelingach swego czasu było dość głośno, myślę że mogą okazać się fajnymi zdzierakami :)
(4) szampon/odżywka Revlon - pierwsze skojarzenie - przecież Revlon to marka lakierów do paznokci?! Zaciekawiły mnie te myjadła, będę musiała wypróbować:)
(5) Farba do włosów za 9,49pln to również doskonała okazja by na wiosnę odświeżyć swój kolorek na głowie:)
(6) sławna odżywka do rzęs Eveline! Kto jeszcze nie miał musi sięgnąć po nią tym razem:)

Piszcie, co jeszcze przykuło Waszą uwagę!!
Buziaki :)
29 Komentarze

29 komentarzy:

  1. Wszystko by mi się przydało :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam wielką ochotę na revlon ;D zadziwiło mnie, że ten produkt będzie w biedronce ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, ale Garniera już nie chcę - do dzisiaj nie mogę doprać poduszek...

    OdpowiedzUsuń
  4. peeling mango musi być mój ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam zamiar kupić te płatki a nad peelingiem się zastanawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak peelingi na mnie czekają! :) Jedwab do włosów BioSilku będzie ;>
    A masażer (dodatek do Skrzyp Optimy) jest nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że w Belgii nie ma biedronki. :0

    OdpowiedzUsuń
  8. heeh xd Akurat sobie przeglądałam :d

    OdpowiedzUsuń
  9. mam zamiar zapolować na peeling borówkowy, płatki kosmetyczne i maseczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda,ze nie mam Biedronki w Uk :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Biedronka coraz bardziej mnie zaskakuje! :) a odżywka do rzęs z Eveline musi wpaść w moje rączki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. oj, i ja czaję się na peeling i waciki :) świetna jest ta gazetka :):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. peelingi udało mi się dorwać dziś wieczorem w Biedronce (dla niedowiarków - zdjęcia na blogu :D zakochałam się w borówkowym zapachu <3) Kupiłam też przy okazji 2 maseczki dermo minerały bo zawierały bardzo mało składników i ciekawa jestem jak się sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojaa !! Odżywka do rzęs i płatki !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Może skuszę się na peeling oraz odżywkę Eveline...

    OdpowiedzUsuń
  16. Zainteresowały mnie peelingi i balsamy Neutrogena, których i tak zawsze używam, a tu można je zdobyć trochę taniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że o tym napisałaś, bo nie śledzę takich gazetek a produkty fajne i przystępnych cenach.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam dzisiaj w Biedronce i pełno ludzi chodziło z gazetkami głównie po farby do włosów. Ta w środku miasta była dość słabo zaopatrzona, ale ta moja już w porządku. Kupiłam sobie serumz Eveline, peeling Bebeauty i serum do rąk z Bebeauty za 3 zł (dosłownie taki sam jak ten z Tołpy, nawet opakowanie takie samo, tylko z małym wyjątkiem - wersja biedronkowa jest 3 razy tańsza od tamtej).

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ;) Chyba skuszę się głównie na odżywkę do rzęs.

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super:) Jeśli lubisz candy i rozdania - zapraszam na mojego bloga konkursowego rozdanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. chyba sie skusze na ten 1 produkt skoro mowisz ze jest swietny;)

    OdpowiedzUsuń
  22. płatki z biedronki są moimi ulubionymi , jako jedyne sie nie rozwarstwiają , jestem bardzo ciekawa szamponu / odżywek z Revlon , nie wiedziałam , że mają też pielęgnacje ;o

    OdpowiedzUsuń
  23. Biedronka podbija nasze kosmetyczne serduszka! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Biedronka ciągle poszerza asortyment, pojawia się coraz więcej fajnych rzeczy - nie tylko kosmetycznych, ale również tych do domu. Lubię to! ;-)
    Płatki mi się właśnie kończą, więc podbiegnę do Biedronki. Poza tym kuszą mnie te peelingi, oj kuszą!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Biedronka kusi, i to bardzo. Chętnie przetestuję znów peeling. Miałam tez z borówką, ale dla mnie był zbyt słodki, dlatego wybiorę inny zapach tym razem.

    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Biedronka jak zawsze kusi. Ja zakupiłam tareczkę do stóp oraz korektor pod oczy z Bell.

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety u mnie płatków już nie było;( Bardzo lubię żele do twarzy z Bebeauty ;)

    OdpowiedzUsuń

Kochani bardzo dziękuję za każdy komentarz, który tu zostawiacie! To ogromna motywacja dla mnie!

Zawsze odwiedzam blogi, które zostawiły tu ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje ;)!

Obsługiwane przez usługę Blogger.