Makijaż: na przywołanie wiosny! #2


Co prawda niebieski kojarzy się stricte z zimą, ale jak dla mnie jest to kolor niezapominajek i wiosennego, niebieściutkiego nieba!
Matowy, soczysty niebieski z paletki Sleek Curacao tutaj idealnie się spisał. Bardzo go lubię, mimo że jak to mat - jest cięższy w obsłudze niż inni perłowi bracia.



eyes: 
baza pod cienie Hean,
cienie Sleek Curacao i Original
eyeliner Astor 
tusz do rzęs Oriflame

eyebrows:
brązowy tusz do rzęs Delia 

a Wy jakie macie sposoby walki z zimową chandrą?:D
Buziaki!

25 Komentarze

25 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że Twój piękny makijaż sprowadzi nam tą wiosne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że zaklinanie wiosny nie tylko u mnie :) I bardzo dobrze, niech ta zima w końcu zrozumie, że mamy jej dość!
    Makijaż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny makijaz,kreska swietnie ci wyszla^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże jaki cudny makijaż.
    Cudne kreski.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż ! Bardzo Ci pasuje :)
    Piękna równa kreska :) ja nad swoją ciągle pracuję i wychodzą mi już coraz lepsze :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. błękit nieba vs burzowe chmury :D

    OdpowiedzUsuń
  7. co za kreska! tyle wygrac! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne oko.;)
    Zazdroszczę umiejętności robienia kreski eyelinerem.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. niebieski to zdecydowanie kolor wiosny! pięknie wyszedł;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może się kojarzyć też z wodą :D Morze, złońce i te sprawy :D
    Śliczniee !

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie już słoneczko dzisiaj wyszło, ale śnieg w ogródku dalej zaparcie nie chce się stopić. Na balkonie też jeszcze zalega :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękny kolor! Ślicznie się prezentuje na oku, bajka! <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. jak na moje ciut za mocny kolor ;P choc fajnie w ten sposob poprawic sobie humor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój makijaż skojarzył mi się z górskim potokiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kolor ! :D
    Kreska Ci pięknie wyszła :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny makijaż!! A kreska mega idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie dobrana kolorystyka, jest czym się inspirować w makijażu oczu!:)
    Cudo po prostu♥
    pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. idealny:D fajny blog, super, ze go znalazlam - bede tu zagladac:D

    OdpowiedzUsuń

Kochani bardzo dziękuję za każdy komentarz, który tu zostawiacie! To ogromna motywacja dla mnie!

Zawsze odwiedzam blogi, które zostawiły tu ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje ;)!

Obsługiwane przez usługę Blogger.