Z Firmoo przez wiosnę 2016 ♡



Wieloletniego okularnika nowe oprawki zawsze cieszą podwójnie! Moje dotarły już co prawda jakiś czas temu, ale zawirowania związane z moim przeniesieniem się do UK skutecznie opóźniły publikację wpisu. 

Co mogę tym razem napisać o nowych oprawkach Firmoo? Na pewno jedną sprawę: są jeszcze lepsze od poprzednich! Wybrałam ten konkretny model. Plastikowe oprawki nadal są w modzie, więc wybór nie był trudny ;) 

Gumowane zauszniki znacząco poprawiły komfort noszenia okularów - w ogóle nie zjeżdżają mi z nosa. Wymiary podane na stronie zgadzają się z rzeczywistymi, za co duży plus. 

Firmoo wprowadziło dodatkową opłatę za powłokę antyrefleksyjną - tylko $5, zatem warto się na nią skusić, zwłaszcza w dobie dzisiejszego przesiadywania przed ekranami komputerów ;)  



Dla chcących odświeżyć swoje okulary na wiosnę mam kupon zniżkowy "SAYONARA2"*
Pierwsze 10 osób*, które z niego skorzysta dostanie dowolną, darmową parę okularów wybraną z tego linku TUTAJ; zostają do pokrycia jedynie koszty przesyłki, ewentualnie właśnie powłoka antyrefleksyjna :) 

*zniżka dotyczy klientów, którzy pierwszy raz zamawiają ze strony. 
*kupon ważny jest do 10 maja 2016r. 




Jak zapatrujecie się na okulary Firmoo? :)
6 Komentarze

6 komentarzy:

  1. Mam dwie pary okularów z tej firmy, ale leżą nieużywane bo przerzuciłam się na soczewki kontaktowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja noszę to i to. :D zależy gdzie i czy mi się chce bawić z soczewkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam jakiejś poważnej wady i jak zakładam okulary, to nie czuję wielkiej różnicy, ALE jak je zdejmuję już nawet po kilku/kilkunastu minutach, to doceniam szkła :O Szczególnie przy długiej pracy przed są przydatnym ułatwieniem życia. Fajne te oprawki, trochę martwi mnie ich dobieranie tak zupełnie na odległość, ale muszę zgłębić temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz też się bałam, ale zupełnie niepotrzebnie! :D

      Usuń
  4. Bardzo ładne okulary. Pasują do ciebie. Ja noszę soczewki. Jednak czasami zakładam też i okulary :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani bardzo dziękuję za każdy komentarz, który tu zostawiacie! To ogromna motywacja dla mnie!

Zawsze odwiedzam blogi, które zostawiły tu ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje ;)!

Obsługiwane przez usługę Blogger.