Niebieskie Firmoo'wskie okularki i u mnie :)

/ glasses - Firmoo /
Firmoo - ten termin na pewno nie jest Wam już obcy! Całkiem niedawno i ja dostałam propozycję współpracy. Nie wahałam się ani sekundy - z racji, iż okulary towarzyszą mi już bardzo długi czas (ok 9 lat) bardzo się ucieszyłam na nowy model, który będzie urozmaiceniem i miłą odskocznią od moich czarnych nerdów :)
Oczywiście nerdy nadal kocham miłością prawdziwą!! :D
Wracając do Firmoo - jest to internetowy sklep z całkiem niezłą optyką! Przeglądając ich asortyment w oczach dwoiło mi się i troiło od modeli i kolorów:)
Bardzo długo wahałam się z wyborem tego konkretnego i wyjątkowego dla mnie. Nie chciałam kolejnych czarnych oprawek (a takie przeważają w sklepie) wyszukałam niebieskie. O tak. Niebieski to moje drugie imię:D (jak widać na zdjęciach wszystko już do kompletu jest niebieskie: okulary, płaszcz no i paznokcie oczywiście:D)


Mój model możecie znaleźć pod tym linkiem. Są wprost idealne! Idealnie trafiłam z szerokością i z wielkością szkieł:)

Okulary od Firmoo są bardzo porządnie wykonane. Mój model jest z surowca typu 'flexi' - idealnie dopasowane za uszami (lekko ściskają), dzięki temu nie zsuwają się z nosa! I love it :)

Dodatkowo poprosiłam o antyrefleksy - bez nich w dzisiejszych czasach nie warto siadać za ekranem monitora:)


Firmoo bardzo dba o swoich nowych klientów - mianowicie - kupując u nich pierwszy raz płacicie jedynie za przesyłkę:) Przesyłka z Szanghaju wynosi ok 19$ co jest w przybliżeniu 60pln. Jak za okulary korekcyjne, które wyglądają identycznie jak te z salonu w naszym mieście - bardzo opłacalny interes! Zresztą osoby, które noszą okularki wiedzą o czym mowa. Za dobre oprawki trzeba zapłacić minimum 200zł! 
O darmowej pierwszej parze możecie przeczytać pod tym linkiem: http://www.firmoo.com/free-glasses.html


Jeżeli sami nie nosicie okularów pomyślcie o swojej rodzinie:) Myślę, że nowe okulary dla dziadka czy siostry pod choinkę to bardzo fajny pomysł :) Na pewno jeszcze zdążą przyjść - moja paczucha szła dosłownie kilka dni!:)


Co dostałam oprócz okularów? Bardzo praktyczne twarde etui, miękkie etui, do czyszczenia okularków ściereczka (swoją drogą bardzo dobra:) i breloczek-śrubokręt! Genialny, minigadżet dla każdego okularnika:)

Na koniec warto wspomnieć o przemiłym kontakcie!

Bardzo się cieszę, że i ja mogłam wypróbować te okulary. Teraz już wiem, dlaczego wszyscy kochają Firmoo:)
37 Komentarze

37 komentarzy:

  1. fajne są! do mnie kwadratowe nie pasują i udało mi się te owalne kujonki znaleźć i już je bardzo lubię ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne oprawki wybrałaś ;) bardzo podobają mi się kwadratowe okulary, sama takie noszę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kwadratowe najbardziej się podobają:)

      Usuń
  3. Szkoda, że nie mam wady wzroku hehe :)
    Wyglądają bardzo ładnie.
    pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kochana nie masz czego żałować, lepiej mieć dobry wzrok ;)

      Usuń
  4. Mam dokładnie ten sam model :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super okulary ; ) Mój nieodłączny element od .. hmm.. kilkunastu lat chyba ; ) ostatnio wymieniałam oprawki na nowszy model ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też noszę od podstawówki okulary:) A każda zmiana oprawek zawsze bardzo mnie cieszy:D

      Usuń
  6. ładnie Ci w nich :) i świetny lakier!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:) A lakier niedługo będzie miał osobny post na blogu:)

      Usuń
  7. łaaa, świetnie w nich wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz w tych okularach... jakby specjalnie dla Ciebie robione :) + ten płaszczyk.. heh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko przez to, że mam fioła na punkcie niebieskiego :D I dziękuję!:)

      Usuń
  9. Fajne okulary, ja wybrałam u nich nerdy;) Zapraszam do obejrzenia mojego ostatniego postu z futrzaną kamizelką http://all-ab0ut-me.blogspot.com/2012/12/fuchsia-and-green.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam chrapkę na nerdy, ale już jedne mam, więc nie chciałam się powtarzać :D:)

      Usuń
  10. I love your make up! (:
    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. okularki okularami, ale jaki Ty masz piękny mejkap :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu!:) Okularnice muszą się mocniej malować (przynajmniej ja żyję w takim przekonaniu :D) bo spod okularów dużo nie widać :D

      Usuń
  12. wyglądają świetnie, zwłaszcza z taką stylizacją:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie Ci w nich, pasują idealnie. Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo Ci ładnie w okularach :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny kolorek tego płaszczyka :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani bardzo dziękuję za każdy komentarz, który tu zostawiacie! To ogromna motywacja dla mnie!

Zawsze odwiedzam blogi, które zostawiły tu ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje ;)!

Obsługiwane przez usługę Blogger.